loading...
خانه مجازی ایرانیان .::. خبری . دانلود . کتاب الکترونیک . گفتگو . سرگرمی .::.
آخرین ارسال های انجمن
مدیر وبلاگ بازدید : 294 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

 دبیرکل سازمان ملل برای شرکت در شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد، نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.

خبرگزاری فارس: «بان کی مون» نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد

 «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل برای شرکت در اجلاس جنبش عدم تعهد، نیویورک را به مقصد تهران ترک کرده است.

این خبر را یکی از سخنگوهای سازمان ملل در یک کنفرانس مطبوعاتی در سازمان ملل اعلام کرده و گفته است که وی در این سفر، نشست تهران را به عنوان موقعیتی برای همکاری با سران دولت‌ها و همچنین دولت میزبان می‌بیند و در ادامه روند گروه 20، قصد دارد از این نشست نیز برای دستیابی به راه حل‌هایی برای مشکلات جهانی بهره‌برداری کند.

سخنگوی سازمان ملل همچنین افزوده است که دبیر کل مسئولیت خود و اینکه سازمان ملل باید بتواند با تمام اعضای خود برای حل موضوعات مهم مرتبط با صلح و امنیت جهانی تعامل دیپلماتیک داشته باشد را جدی می‌گیرد.

مدیر وبلاگ بازدید : 851 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (2)

همه میدانند و  ما هم میدانیم که حجاب یک مقوله ی دینی در قالب فرهنگ و یک فرهنگ در قالب اعتقاد است که رابطه ی دین و فرهنگ در این زمینه دوسویه و جدا نشدنی است. لا اقل در ایران اسلامی این طور است.

برای فعالیت دینی و فرهنگی باید ابزار مناسب را بکار گرفت که میتوان گفت این ابزار برآمده از حوزه و دانشگاه هستند و شایسته نیست که برای القاء یک فرهنگ صحیح و جلوگیری از اشائه یک فرهنگ بیگانه و ناهنجار درجامعه از ابزار زور و گاهی نظامی استفاده شود. چرا که ممکن است در کوتاه مدت مسکن و مرهمی بر این زخم و درد فرهنگی باشد ما التیام بخش نیست کما اینکه ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر احمدی نژاد هم بر این طریق صحه گذاشته و اعتقاد راسخ دارند اما چرا روش گشت ارشاد به این صورت است ... نمیدانیم ...!!!

 

لطفا فراموش نکنید که نظر بدهید...

مدیر وبلاگ بازدید : 346 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (1)

كاشان از دير باز جايگاه و مامن بزرگان بسياري بوده و در اين بين خاندان يثربي از شرايط ممتازي برخوردار بودند. از سال 85 و با رحلت امام جمعه فقيد كاشان حضرت آيت الله يثربي (رض) و انتصاب حضرت آيت الله نمازي(دامت بركاته) به امامت جمعه كاشان بيت يثربي رويكرد متفاوتي نسبت به نظام اتخاذ كرد. 

 

عدم حضور در مناسبت هاي مردمي و انقلابي مانند راهپيمايي 22 بهمن ماه يا نماز جمعه و ...و سكوت مطلق در فتنه سال 88 و تبديل شدن بيت يثربي به پاتوقي براي جريان اصلاح طلب( شما بخوانيد فتنه طلب) از جمله اين تغيير رويكرد هاست. اما اخيرا مير سيد محمد يثربي فرزند ارشد امام جمعه فقيد كاشان بعد از سال ها رسانه اي شد و در مراسم ضيافت افطار خبرنگاران در بيتشان مطالبي را عنوان كرد كه بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد كاشان وظيفه خود دانست تا ذهن افكار عمومي را نسبت به واقعيت هايي كه بدليل حفظ وحدت در اين چند سال از گفتن آن خودداري كرده بود روشن سازد.

مدیر وبلاگ بازدید : 1664 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)
TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان اخيرا مشاهده شده برخي استخرهاي باشگاه هاي فرهنگي،(؟!) ورزشي و استخرهاي منازل که از نظارت نهادها خود را مصون مي بينند اقدام به اجاره و در اختيار قرار دادن اين مکان ها مي کنند. گروهي که رگه هاي فرهنگي و مذهبي آنها رنگ باخته است در اين استخرها نه تنها به برگزاري استخرپارتي مي پردازند بلکه از انتشار عکسهاي اين اعمال قبيح نيز امتناع نورزند. 

 

سايت اول نيوز برخورد وظيفه دانست با حفظ هويت افراد و نمايش گوشه اي از اين اقدامات ضد فرهنگي تلنگر را به مسئولان فرهنگي و انتظامي زده تا تدبيري براي برچيده شدن اين محافل ضد فرهنگي انجام بدهند.
مدیر وبلاگ بازدید : 839 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

چندی پیش خبری در خروجی سايت باشگاه خبرنگاران قرار گرفت مبنی بر اعلام حمایت از حزب تازه تاسیس" مهدی خزعلی" و "محمد نوری زاد " دو تن از حامیان فتنه ۸۸ که سابقه اقدامات ضد امنیتی در پرونده قضایی شان وجود دارد.

مدیر وبلاگ بازدید : 270 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)
انتشار برخی از تصاویر از مسئولین در حالات مختلف موجب قضاوت هایی می شود كه شاید به اندكی تامل نیاز داشته باشد.
به گزارش جهان، صادق وفایی برای «نیمروز» نوشت:

پرده اول: ناطق نوری و كاخ سلطنتی


تصویر زیر نشان دهنده محل سكونت ناطق نوری است. ویلایی بزرگ و مجلل كه نشان دهنده خوی اشرافی گری علی اكبر ناطق نوری است. گویی این یار سابق امام كه امروز در ردای بازرس بیت رهبری فعالیت میكند، این القاب  را برای خود همچون پوششی قرار داده است تا بتواند بیش از پیش بر بیت المال چنگ اندازی كند.
مدیر وبلاگ بازدید : 288 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (1)

بعد از تمام فراز و نشیبهایی که فتنه سال 88 و دارودسته ی جنبش منحوس سبز و انقلاب مخملینشان داشتند و اینکه امروز قریب به اتفاق آحاد مردم بصیرت لازمم را پیدا کرده و میدانند در مقابل آنها و وابستگانشان چطور باید موضع بگیرند، ته مانده ها و تفاله های این جنبش منحله و شکست خورده در اقدام منافقانه ای جدید طرحی را برای تجمع در خیابانها با نام "شمعی برای میرحسین" با توجیه اینکه برای سلامتی(!) میرحسین موسوی با دردست داشتن شمعی در خیابان ها حاضر شویم، در دست اجرا و اطلاع رسانی دارد.

این طرح منافقانه درست زمانی دردست اقدام قرار گرفته است که ایران میزبان اجلاس مهم غیر متعهدها است و بسیار مبرهن است که هدف منافقان تاثیر بر جو اجلاس و تهیه خوراک خبری برای دشمنان ایران اسلامی است.

لذا باید به ایشان یادآور شد که ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی با درس گرفتن از شعار مقدس "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" هر روز برایشان 9 دی و هرجای ایران عزیز میدان انقلاب است و ایادی گمراه جنبش فنا شده ی سبز باید بدانند در هیچ جای ایران اسلامی و ولایی جایی برای ابراز وجود منحوس خود نداشته و عرصه ای برای اقدام علیه امنیت ملی و مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی پیدا نخواهند کرد.

بدین وسیله وبلاگ "اتاق فکر دانشجویی" اقدام منافقانه اخیر این ایادی شیطان بزرگ و اسرائیل جنایتکار را محکوم کرده و بار دیگر با آرمانهای اصیل و مقدس انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه برحقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای تجدید بعت میکند.

مدیر وبلاگ بازدید : 291 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (0)

رییس جمهور به منظور بازدید از مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی دقایقی پیش بصورت سرزده وارد این استان شد.

خبرگزاری فارس: حضور سرزده رییس جمهور در استان آذربایجان شرقی

 

 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد صبح امروز (جمعه) به منظور بازدید از مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی و بررسی روند امدادرسانی در این استان بدون اعلام قبلی وارد این استان شد.

 

در این سفر همچنین وزرای کشور ، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و رییس سازمان هلال احمر دکتر احمدی نژاد را همراهی می کنند.

 

مدیر وبلاگ بازدید : 293 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

 

رسانه دولتی امریکا (VOA) که از زلزله اخیر آذربایجان به شدت سوءاستفاده سیاسی کرد، چندی پیش نیز با شتابزدگی مدعی مرگ 30 هزار هموطن ایرانی در زلزله بجنورد شده بود!
 
فیلم این گزارش را می توانید از اینجا ببینید
مدیر وبلاگ بازدید : 282 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (1)
رشد هدفمند گالری های زیر زمینی ترویج بی حجابی ! + تصاویرباشگاه خبرنگاران : ‌دشمنان اسلام و انقلاب با ترویج بی حجابی و بی بندوباری در تلاش برای  تضعیف اعتقادات و شکستن حریم ها و خطوط قرمز جامعه ایران اسلامی می باشند.

در این هجوم همه جانبه بر علیه پاکدامنی و حیا ، گروههایی به صورت زیر زمینی و گاهی آشکارا به طراحی و فروش مدهایی که مروج فرهنگ برهنگی غربی می باشد دست می زنند و با هدف قرار دادن نسل جوان و پولداراهای تازه به دوران رسیده سود سرشاری را نیز نصیب خود می کنند.

مدیر وبلاگ بازدید : 662 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)
202251_154.jpg
حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان نوشت: «رقص مرگ»- MACABRE- ترجمه آزادی است كه یك روزنامه نگار معروف اسرائیلی برای تهدیدهای اخیر نتانیاهو درباره حمله نظامی به ایران، برگزیده است. «ناهوم پارنه آ» می نویسد «آقای نتانیاهو با تهدید ایران به حمله نظامی، همه ما را به رقص مرگ دعوت می كند» و روزنامه اسپانیایی كوریره دالاسرا با اشاره به نظر این روزنامه نگار اسرائیلی می نویسد «نخست وزیر اسرائیل در حالی شهروندان[!] اسرائیلی را به رقص مرگ دعوت می كند كه بسیاری از دیگر مقامات اسرائیلی در توانایی اسرائیل برای حمله نظامی به ایران تردیدهای جدی دارند و ایران را نه فقط قدرتمندترین كشور منطقه بلكه یك قدرت فرامنطقه ای می دانند.»
مدیر وبلاگ بازدید : 251 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

محسن ترکی قضاوت دیدار روز جمعه پرسپولیس و استقلال را برعهده خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: محسن ترکی داور دیدار پرسپولیس و استقلال شد

 پرسپولیس و استقلال ساعت 18 روز جمعه در ورزشگاه آزادی هفتاد و پنجمین دربی پایتخت را برگزار می‌کنند.

 

محسن ترکی قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت و حسن کامرانی فر و رضا سخندان کمک‌های او خواهند بود.

مدیر وبلاگ بازدید : 288 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (2)

سرویس‌های محرمانه آمریکا یک مرد ۳۱ ساله اهل واشنگتن را که به گفته آنها طی ایمیلی، رئیس‌جمهوری آمریکا را تهدید به قتل کرده دستگیر کردند و قرار است امروز در دادگاه حاضر شود.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سرویس‌های محرمانه آمریکا روز سه‌شنبه، «آنتون کالوری»، 31 ساله از واشنگتن را در آپارتمانی در حومه جنوب «سیاتل» به ظن ارسال ایمیل‌های تهدید آمیز به «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا، دستگیر کردند.

مدیر وبلاگ بازدید : 301 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (1)

نامه گوگل به دكتر یامین پور:

گوگل طاقت نياورد...

ترور اكانت بمناسبت روز قدس!

نامه گوگل به من:
پس از بررسی نمایهٔ شما، به این نتیجه رسیدیم که برخی از محتواها (برای مثال، نوشتار، تصاویر یا نام) با خط مشی محتوا و رفتار کاربر یا خط مشی نام‌های Google+‎ مغایرت دارد. ...
درحالت تعلیق نمی‌توانید به طور کامل از سرویس‌های Google از قبیل Google+ ،Buzz ،Reader و Picasa استفاده کنید، ولی مانع استفاده شما از سایر سرویس‌های Google مانند Gmail نمی‌شود.
نمایهٔ شما مجدداً بازبینی خواهد شد و اگر با خط مشی‌های ما مطابقت داشته باشد، ما تعلیق را برخواهیم داشت. بازبینی معمولاً طی چند روز انجام می‌شود.
به خاطر هرگونه ناراحتی پوزش می‌طلبیم.

علتش روشن است. بمناسبت روز قدس چند نوت ضد اسرائيلي منتشر كردم... همين!

بنده هم به همين مناسبت از همه مخاطبانم در گوگل عذر ميخواهم!

منبع

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
چند نکته: نظراتی که حاوی متن وبلاگ های دیگر باشد تایید نمیشود، قسمت نظرات برای دادن نظر شخصی شما یا مطلبی مطابق با پست مربوطه هست، نه کپی کردن مطالب وبلاگهای دیگر. - تمامی نظرات دیر یا زود تایید میشوند، قسمت تاییدیه برای این هست که اولا اگه کسی فحش داد به احترام بازدیدکنندگان محترم سانسور بشه و اگه نظری نیاز به پاسخ داشت، ابتدا پاسخ داده شده و بعد تایید شود، پس لطفا سریع قضاوت نکنید و نگین که نظراتتون رو تایید نمیکنم یا میترسم و... - اگر عکسی نمایش داده نشد روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را انتخاب کنید، در صورت باز نشدن دوباره عکس، از طریق نظرات اطلاع داده تا اصلاح شود. .:: در آخر ممنون از حضورتون، امیدوارم این بار آخرتون نباشه که به این وبلاگ میاین، برای سلامتی آقا امام زمان و تعجیل در فرجشان صلواتی بفرستیم ::.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک جلو آمده
  • گوشی موبایل Huawei
  • مه ساز التراسونیک
  • تشریفات مجالس
  • درب ضد سرقت
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • تور مشهد
  • درب ضد سرقت
  • تور استانبول
  • تور اروپا
  • تور آنتالیا
  • تور آفریقا
  • تور بلغارستان
  • خرید ساعت مچی
  • خدمات مجالس
  • فیلم
  • ثبت آگهی رایگان
  • مشاور برندینگ
  • ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • تور کیش
  • تور دبی
  • آموزش برنامه نویسی اندروید
  • درج آگهی رایگان
  • همسریابی دوهمدل
  • آموزشگاه برنامه نویسی
  • آموزش تحلیل تکنیکال بورس
  • کاغذ دیواری
  • هارد SSD Samsung
  • چت
  • ساخت وبلاگ
  • شارژ خط به خط ایرانسل
  • خدمات مجالس
  • رطوبت ساز
  • فان20|جوک,اس ام اس,جک
  • مه پاش
  • پرینتر سه بعدی
  • فیلترپرس
  • مونوپاد
  • سالن قارچ
  • خاک پوششی
  • کمپوست قارچ
  • رطوبت ساز
  • مه ساز
  • فیلترپرس
  • پاسخنامه تشریحی کنکور سراسری 94
  • فروش سریال روی هارد
  • شرکت نقش و نما
  • قیمت دلار
  • افزایش بازدید
  • دانلود فیلم
  • گیفت کارت
  • خرید vpn
  • لاغری
  • چای لاغری
  • ژل لاغری
  • کرم لاغری
  • قرص لاغری
  • گن لاغری
  • کمربند لاغری
  • دانلود فول آلبوم
  • مهارت های مشترک علمی کاربردی
  • خرید گیفت کارت
  • قرص چاق کننده گیاهی
  • قرص مخمر آبجو
  • قرص چاقی
  • عطر شنل
  • آتلیه کودک
  • تشریفات مجالس
  • ویزای بلغارستان
  • ویزای روسیه
  • تور تایلند
  • تور بلغارستان
  • خرید کریو
  • اس ام اس تبریک تولد
  • جاذبه های گردشگری
  • مکان های دیدنی
  • جاهای دیدنی
  • موزه هنرهای معاصر
  • هتل های مشهد
  • رستوران های تهران
  • هتل های کیش
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • دانلود آهنگ جدید
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • اکستندر مگنت دار
  • فال روزانه
  • سنجش و دانش
  • مدرسان شریف
  • تبلیغات دانشجویی
  • هارد SSD
  • دانلود آهنگ جدید
  • پایان نامه روانشناسی
  • منابع وکالت
  • دکتری
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    در انتخابات آینده ریاست جمهوری به چه کسی رأی میدهید؟
    نظر شما درخصوص مطالب سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 171
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178,568
  • بازدید ماه : 180,916
  • بازدید سال : 204,099
  • بازدید کلی : 422,438