loading...
خانه مجازی ایرانیان .::. خبری . دانلود . کتاب الکترونیک . گفتگو . سرگرمی .::.
آخرین ارسال های انجمن
مدیر وبلاگ بازدید : 326 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

شهید آوینی:


کربلا حرم حق است،

و هیچ کس را جز یاران امام حسین علیه السلام راهی به سوی حقیقت نیست.


کربلا ما را نیز در خیل کربلاییان بپذیر....

 

 

مدیر وبلاگ بازدید : 237 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

امام صادق علیه السلام:


کسی که دوست دارد بداند آیا نمازش پذیرفته شده است یا آن را نپذیرفته اند، با تامل بنگرد که آیا نمازش او را از فحشا و منکر باز داشته؟
پس به اندازه ای که او را از گناه بازداشته از او پذیرفته می شود.

 

امیر بازدید : 388 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

 

شهادت جانسوز امام جعفر، صادق آل محمد علیه و علیهم السلام را به پیشگاه مقدس امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (حفظه الله) و شیعیان و محبین اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت میگوییم.

به همین مناسبت از شما دوستدار اهلبیت (ع) دعوت میکنیم تا فرازی از زندگینامه ی پر برکت این امام همام و مظلوم را مطالعه نمایید:

 

متن کامل در ادامه مطلب...

مدیر وبلاگ بازدید : 368 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)
چهل حدیث درباره اهمیت و فضیلت نماز و نتایج سبک شمردن نماز و برآورده شدن حاجات بوسله نماز و ...
ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع)، شمارا به خواندن این احادیث گرانقدر در ادامه مطلب دعوت میکنم...
مدیر وبلاگ بازدید : 436 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

آنچه خواهید دید زیباترین و مدرن‌ترین کتابخانه‌های دنیا هستند که طراحی داخلی بی‌نظیر آنها، معماری حساب شده، آنها را از دیگر کتابخانه‌ها مجزا و متفاوت می‌کند.

خبرگزاری فارس: زیباترین کتابخانه‌های دنیا + تصاویر
این کتابخانه‌ها مخاطبان را برای خواندن کتاب و ماندن در کتابخانه ترغیب و آنها را جذب محیطی کاملا مناسب برای مطالعه می‌کند، ضمن اینکه در بیشتر این کتابخانه‌ها که کتابخانه‌های ملی کشورها هستند، نمادی از فرهنگ، هنر و تمدن آن کشور و مردم دیده می‌شود و با روحیات آن قوم سازگار است. پیشاپیش از مقایسه‌ای که ناخواسته در ذهن بینندگان و خوانندگان میان آنچه می‌بینند و آنچه باید داشته باشیم و داریم، عذر می‌خواهیم!

 

 

 

مدیر وبلاگ بازدید : 300 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

حجاب دافعه آسیب های اجتماعی و بسترساز رشد، ترقی و عزت بانوان در اجتماع است، و نیز رعایت حجاب موجب استحکام و پایداری کانون خانواده است.

در ابتدای این مقاله سعی داریم خیلی خلاصه فایده حجاب را در بعد فردی بررسی کنیم:

یکی از فواید و آثار مهم حجاب در بُعد فردی، ایجاد آرامش روانی افراد جامعه است که یکی از عوامل ایجاد آن عدم تهییج و تحریک جنسی است؛ در مقابل، فقدان حجاب و آزادی معاشرت‎های بی‎بندوبار میان زن و مرد، هیجان‎ها و التهاب‎های جنسی را فزونی می‎بخشد و تقاضای روابط جنسی را به صورت عطش روحی و یک خواست اشباع نشدنی درمی‎آورد.

 

ادامه مطلب را حتما بخوانید...

مدیر وبلاگ بازدید : 425 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (1)

بگذارید از مزایای ازدواج دانشجویی بگوییم و بعد سراغ معایب هر کدام از آنها برویم. اولین بحث مهم درباره ازدواج دانشجویی، شناخت و پیدا کردن همسر ایده آل در دانشگاه است. ازدواج دانشجویی این شانس را به شما می دهد که با کسی زندگی کنید که شرایط سنی مشابهی با شما دارد.

قلبمتن کامل ر در ادامه مطلب بخوانیدقلب

مدیر وبلاگ بازدید : 299 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

این شاید شیرین ترین اتفاق زندگی هر زوجی باشد؛ وقتی خداوند بزرگترین هدیه خود را پس از 9 ماه انتظار به پدر و مادر می بخشد و خانواده شلوغ تری را نصیب شان می کند. اما این نعمت گاهی اوقات پرهزینه تر از درآمدهای یک خانواده نوپا است که تصمیم گرفته اند نفر سومی یا چهارمی را به جمع شان اضافه کنند.

 

مدیر وبلاگ بازدید : 763 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

همسو با اعتراض کاربران ایرانی ، ضد انقلاب های فراری هم برای آنکه از قافله عقب نمانند با ژستی میهن پرستانه به پخش این سریال اعتراض کرده اند. به طوری که فریبا داوودی مهاجر پخش این برنامه را به مثابه این می داند که مثلا تلویزیون فرانسه فیلمی در ستایش از هیتلر در یک شبکه پرمخاطب فرانسوی پخش نمایند.


 

متن کامل + تصاویر در ادامه مطلب...

مدیر وبلاگ بازدید : 350 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

صد سال پیش مردم دنیای متفاوتی با ما داشتند، دنیایی که در آن تنها راه با خبر شدن از دنیای اطراف روزنامه بود و خبری از اینترنت و موبایل نبود، اما دنیا به ناگاه تغییر کرد با این حال تاریخ خیلی چیزها را تغییر نداد.

خبرگزاری فارس: هشت چیز که تاریخ آنها را تغییر نداد + تصاویر

 

صد سال پیش مردم دنیای متفاوتی با ما داشتند، دنیایی که روزنامه تنها راه با خبر شدن از دنیای اطراف بود و خبری از اینترنت و موبایل نبود، اما دنیا به ناگاه تغییر کرد با این حال تاریخ خیلی چیزها را تغییر نداد.

متن کمل + تصاویر در ادامه مطلب...

مدیر وبلاگ بازدید : 279 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام عجولانه دولت کانادا در قطع روابط دیپلماتیک با ایران زیر فشار افکار صهیونیستی صورت گرفته و این کشور با ذلت مجبور به بازگشایی سفارت خود خواهد شد.

خبرگزاری فارس: کانادا با ذلت سفارت خود را بازگشایی می‌کند/ اشتباه استراتژیک اوتاوا

 

 

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تعطیلی سفارت کانادا در تهران اظهار کرد: این اقدام عجولانه دولت کانادا به ضرر مردم این کشور تمام خواهد شد.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده که این ماجراجویی‌های کشورهای مختلف که به تبعیت از آمریکا و صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد، نتیجه معکوس داشته و در نهایت به ضرر این دولت‌ها تمام می‌شود.

مدیر وبلاگ بازدید : 657 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

با مشاهده ویرانه‌ها، بناها، سازه‌ها در مناطق و شهرهای مختلف جهان و جستجو و مطالعه قدمت و عظمت آن‌ها، بیش از پیش این سوال برای ذهن‌های کنجکاو مطرح خواهد شد که چرا و چگونه چنین تمدن‌های باشکوهی، قدرت و اعتبار خود را از دست داده اند؟ آنچه در ادامه می خوانید، معرفی و تشریح قدمت، تاریخ و عظمت 10 شهر گمشده در تاریخ جهان است که جز خرابه‌ها از آن‌ها چیزی باقی نمانده.پترا، اردن


شهر باستانی «پترا» که بازمانده‌ای از تمدن تاریخی «الانباط‌»ها است در قرن ششم پیش از میلاد از شهرت و شکوه بالای برخوردار بوده است. این شهر که رنگی سرخ داشته و برروی پرتگاه‌ها قرار گرفته در نزد ملل غربی به واسطه جنگ‌های صلیبی چند صد ساله‌ای که در آن نیز رخ داده بود از شهرت بسیار زیادی بخوردار است. باستان‌شناسان معتقدند، هنوز هم می‌توان نشانه‌هایی از تاریخ‌ پنهان جهان را در آن یافت.

متن کامل + تصاویر در ادامه مطلب...
مدیر وبلاگ بازدید : 322 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (2)

یکی از رهبران برجسته ائتلاف 14فوریه بحرین اعلام کرد که ملت و جوانان بحرینی تحت امر ولی امر مسلمین امام سید علی خامنه ای آماده جهاد و جانفشانی هستند.

خبرگزاری فارس: ملت بحرین آماده جانفشانی تحت امر آیت‌الله خامنه‌ای است

 

 

شیخ «صادق کاظم الجمری» از رهبران  ائتلاف 14 فوریه بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه امام خمینی از 3 دهه قبل مفهوم بیداری اسلامی را مطرح کرده است، تاکید کرد که انقلاب ایران در کشورهای اسلامی از تونس و مصر گرفته تا یمن و لیبی یک انقلاب اسلامی نیرومند و قوی بر پا کرد.

وی بر تداوم راه انقلاب و نظامی برآمده از رای مردم تاکید کرد و گفت: ما به حضور در میدان شهدا اصرار داریم و حاضریم که کشته و زخمی بدهیم تا این بت دیکتاتوری بحرین و بت های آل خلیفه را سرنگون کرده و نظامی سیاسی اکثریت گرا و حکومتی ملی که در برگیرنده همه طیف های سیاسی از جمله شیعه و سنی باشد را در این کشور تأسیس کنیم.

مدیر وبلاگ بازدید : 268 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: پیگیری توهین‌ به «علیرام نورایی» از طریق مراجع قضایی

پس از بی‌احترامی و توهین به «علیرام نورایی» در مجموعه تئاتر شهر، این ماجرا از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌شود.

 

 

 

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، در جریان ساخت و نمایش فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» که سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران محسوب می‌شود و موضوع آن به انتخابات سال 88 برمی‌گردد، هجمه‌ها و فشار‌های زیادی علیه بازیگران و عوامل این فیلم در فضاهای مجازی و حقیقی شد.

یکی از این بازیگران «علیرام نورایی» بود که به روش‌های مختلف مورد بی‌احترامی و فحاشی افراد چهره و غیر چهره قرار گرفت.

مدیر وبلاگ بازدید : 336 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: آخرین مزایده قاب عکس‌های «هدیه تهرانی» به‌دلیل صدور چک بلامحلبر اساس رای دادگاه، آخرین مرحله مزایده قاب عکس‌های «هدیه تهرانی» - به دلیل‌ صدور چک بلامحل - روز دوشنبه 20 شهریورماه انجام می‌شود.

به گزارش فارس، «علی فرزان‌فرد» وکیل پرونده «بهزاد فراهانی‌پور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس درباره مزایده عکس‌های هدیه تهرانی توضیح داد: دومین و آخرین مرحله مزایده قاب عکس‌های «هدیه تهرانی» - به دلیل صدور چک بلا‌محل - روز 20 شهریورماه در مکان قبلی (خیابان میرزای شیرازی) انجام می‌شود.

 

 

مدیر وبلاگ بازدید : 896 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

به گزارش خانه مجازی ایرانیان: فیلم سینمایی تو ُمن اخیرا در فهرست اکران های سینما در داخل کشور قرار گرفته است و بطبع در صدا و سیما هم تبلیغ میشود...


متن کامل و تصاویر در ادامه مطلب...

مدیر وبلاگ بازدید : 285 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (1)

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در خصوص اقدام دولت کانادا در تعلیق روابط با ایران گفت: پاسخ به این اقدام عجولانه و افراطی به زودی به اطلاع مردم ایران می‌رسد.

خبرگزاری فارس: اقدام کانادا واکنش به شکست دیپلماتیک در اجلاس«نم» بود

 

 

رامین مهمان پرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در گفت وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس در خصوص اقدام دولت کانادا در تعطیل کردن سفارت این کشور در تهران و فرصت 5 روزه به دیپلمات های ایرانی برای ترک کانادا، خاطرنشان کرد: یکی از نتایج بسیار درخشان برگزاری موفق اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران، علی رغم فشارهای قابل توجه قدرت های غربی از جمله دولت آمریکا و دولت کانادا و همین طور رژیم صهیونیستی مبنی بر عدم حضور کشورهای مختلف در این اجلاس و حداقل کاهش سطح حضور، شکست مفتضحانه این کشورها در یک نبرد دیپلماتیک در صحنه های مختلف تبلیغاتی و افکار عمومی مردم دنیا بود.

امیر بازدید : 288 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

مخاطبین عزیز؛

به اطلاع شریفتان میرسانیم که از این پس امکان ارسال مطلب برای اعضا نیز فراهم شده است.

در جهت اداره همگانی و گروهی این وبگاه از این پس اعضا میتوانند مطالب خود را در قالب موضوعات سایت از طریق پنل کاربری خود ارسال کنند.

ضمنا اگر موضوع مطلب شما در بین موضوعات مطالب سایت موجود نبود میتوانید آن را در انجمن درج نمایید و درصورتیکه آنجا هم موضوع مورد نظرتان را نیافتید با ارسال پیامی به مدیر وبسایت درخواست کنید تا موضوع مورد نظرتان را ایجاد نمایند.

مطالب شما به نام شما درج خواهد شد لیکن دقت نمایید اگر مطلب کپی از جای دیگری است حتما منبع و مأخذ آن را نیز اعلام کنید.

جهت ثبت نام میتوانید از لینک زیر نیز اقدام نمایید:

 >>  ثبت نام از اینجا  <<

امیر بازدید : 330 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (1)

در صورت حمله نظامی اسرائیل به ایران در سرتاسر جهان قیامت برپا می شود.

رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه هشدار داد که «در صورت حمله نظامی اسرائیل به ایران در سرتاسر جهان قیامت برپا می شود»

وی درمصاحبه با شبکه خبری "سی ان ان" گفت: "احتمال نمی دهم که اسرائیل به ایران حمله کند. این احتمال بسیار ضعیف است. در غیر این صورت در سرتاسر جهان قیامت بر پا می‌شود".

امیر بازدید : 344 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

 

قدرت‌الله ایزدی بازیگر نام‌آشنای تئاتر و تلویزیون کشور خبر سکته کردن و بستری شدنش در بیمارستان را تکذیب کرد و او همچنان می‌خندد و می‌خنداند.

خبرگزاری فارس: سکته «آقارشید» تکذیب شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از صبح دیروز ‌پنج‌شنبه‌ اخباری بر روی تعدادی از خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری مبنی بر سکته کردن قدرت الله ایزدی معروف به "آقا رشید" بازیگر نام آشنای تئاتر و تلویزیون ایران منتشر شد.

برای جویا شدن از حال این بازیگر بزرگ که همواره لبخند را بر لبان ایرانیان می‌نشانده است، با وی تماس گرفتیم که آقای ایزدی خود، گوشی همراهش را پاسخ داد.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
چند نکته: نظراتی که حاوی متن وبلاگ های دیگر باشد تایید نمیشود، قسمت نظرات برای دادن نظر شخصی شما یا مطلبی مطابق با پست مربوطه هست، نه کپی کردن مطالب وبلاگهای دیگر. - تمامی نظرات دیر یا زود تایید میشوند، قسمت تاییدیه برای این هست که اولا اگه کسی فحش داد به احترام بازدیدکنندگان محترم سانسور بشه و اگه نظری نیاز به پاسخ داشت، ابتدا پاسخ داده شده و بعد تایید شود، پس لطفا سریع قضاوت نکنید و نگین که نظراتتون رو تایید نمیکنم یا میترسم و... - اگر عکسی نمایش داده نشد روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را انتخاب کنید، در صورت باز نشدن دوباره عکس، از طریق نظرات اطلاع داده تا اصلاح شود. .:: در آخر ممنون از حضورتون، امیدوارم این بار آخرتون نباشه که به این وبلاگ میاین، برای سلامتی آقا امام زمان و تعجیل در فرجشان صلواتی بفرستیم ::.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک جلو آمده
  • گوشی موبایل Huawei
  • مه ساز التراسونیک
  • تشریفات مجالس
  • درب ضد سرقت
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • تور مشهد
  • درب ضد سرقت
  • تور استانبول
  • تور اروپا
  • تور آنتالیا
  • تور آفریقا
  • تور بلغارستان
  • خرید ساعت مچی
  • خدمات مجالس
  • فیلم
  • ثبت آگهی رایگان
  • مشاور برندینگ
  • ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • تور کیش
  • تور دبی
  • آموزش برنامه نویسی اندروید
  • درج آگهی رایگان
  • همسریابی دوهمدل
  • آموزشگاه برنامه نویسی
  • آموزش تحلیل تکنیکال بورس
  • کاغذ دیواری
  • هارد SSD Samsung
  • چت
  • ساخت وبلاگ
  • شارژ خط به خط ایرانسل
  • خدمات مجالس
  • رطوبت ساز
  • فان20|جوک,اس ام اس,جک
  • مه پاش
  • پرینتر سه بعدی
  • فیلترپرس
  • مونوپاد
  • سالن قارچ
  • خاک پوششی
  • کمپوست قارچ
  • رطوبت ساز
  • مه ساز
  • فیلترپرس
  • پاسخنامه تشریحی کنکور سراسری 94
  • فروش سریال روی هارد
  • شرکت نقش و نما
  • قیمت دلار
  • افزایش بازدید
  • دانلود فیلم
  • گیفت کارت
  • خرید vpn
  • لاغری
  • چای لاغری
  • ژل لاغری
  • کرم لاغری
  • قرص لاغری
  • گن لاغری
  • کمربند لاغری
  • دانلود فول آلبوم
  • مهارت های مشترک علمی کاربردی
  • خرید گیفت کارت
  • قرص چاق کننده گیاهی
  • قرص مخمر آبجو
  • قرص چاقی
  • عطر شنل
  • آتلیه کودک
  • تشریفات مجالس
  • ویزای بلغارستان
  • ویزای روسیه
  • تور تایلند
  • تور بلغارستان
  • خرید کریو
  • اس ام اس تبریک تولد
  • جاذبه های گردشگری
  • مکان های دیدنی
  • جاهای دیدنی
  • موزه هنرهای معاصر
  • هتل های مشهد
  • رستوران های تهران
  • هتل های کیش
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • دانلود آهنگ جدید
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • اکستندر مگنت دار
  • فال روزانه
  • سنجش و دانش
  • مدرسان شریف
  • تبلیغات دانشجویی
  • هارد SSD
  • دانلود آهنگ جدید
  • پایان نامه روانشناسی
  • منابع وکالت
  • دکتری
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    در انتخابات آینده ریاست جمهوری به چه کسی رأی میدهید؟
    نظر شما درخصوص مطالب سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 171
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178,676
  • بازدید ماه : 181,024
  • بازدید سال : 204,207
  • بازدید کلی : 422,546