loading...
خانه مجازی ایرانیان .::. خبری . دانلود . کتاب الکترونیک . گفتگو . سرگرمی .::.
آخرین ارسال های انجمن
مدیر وبلاگ بازدید : 671 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)
202251_154.jpg
حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان نوشت: «رقص مرگ»- MACABRE- ترجمه آزادی است كه یك روزنامه نگار معروف اسرائیلی برای تهدیدهای اخیر نتانیاهو درباره حمله نظامی به ایران، برگزیده است. «ناهوم پارنه آ» می نویسد «آقای نتانیاهو با تهدید ایران به حمله نظامی، همه ما را به رقص مرگ دعوت می كند» و روزنامه اسپانیایی كوریره دالاسرا با اشاره به نظر این روزنامه نگار اسرائیلی می نویسد «نخست وزیر اسرائیل در حالی شهروندان[!] اسرائیلی را به رقص مرگ دعوت می كند كه بسیاری از دیگر مقامات اسرائیلی در توانایی اسرائیل برای حمله نظامی به ایران تردیدهای جدی دارند و ایران را نه فقط قدرتمندترین كشور منطقه بلكه یك قدرت فرامنطقه ای می دانند.»

این روزنامه اسپانیایی در ادامه می نویسد «روز جمعه صدها نفر از صلح طلبان اسرائیلی[!] در مقابل خانه مجلل ایهود باراك دست به تظاهرات زده و در حالی كه به شكل مخصوصی می رقصیدند، سرودی با این مضمون را می خواندند كه؛ من نمی خواهم برای ایران بمیرم». 

تهدید جمهوری اسلامی ایران به حمله نظامی از سوی آمریكا و اسرائیل اگرچه سابقه ای درازمدت دارد ولی نگاهی گذرا به شرایط زمانی و مختصات پیرامونی این تهدیدها به وضوح نشان می دهد هرگاه حریف موقعیت خود را در منطقه از دست رفته و ضعیف تر ارزیابی می كند، تهدیدها غلیظ تر شده و اوج بیشتری می گیرند تا آنجا كه می توان گفت غلظت تهدیدها با توان حریف، نسبت معكوس دارد. 

این روزها و مخصوصا در هفته پایانی ماه مبارك رمضان كه تظاهرات جهانی و پرشكوهتر از همیشه روز قدس، نماد دیگری از نفرت ملت های مسلمان و انزجار آنان نسبت به صهیونیست های كودك كش را به نمایش گذارده است، مقامات رژیم صهیونیستی بازی نه چندان تازه دیگری را به صحنه آورده اند. این بازی را یك وبلاگر آمریكایی به نام «سیلورستاین» كلید زد. 

او در وبلاگ خود مدعی شد سند و یادداشتی از یك سیاستمدار اسرائیلی به دست آورده است كه از حمله قریب الوقوع اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران حكایت می كند! ادعای سیلورستاین بلافاصله از سوی رسانه های اسرائیلی و آمریكایی بازتاب یافت كه با توجه به گمنام بودن این وبلاگر آمریكایی غیرطبیعی به نظر می رسید و از هماهنگی قبلی حكایت داشت.  

ادعای آمادگی اسرائیل برای حمله با توجه به شرایط بحرانی و شكننده ای كه این رژیم جعلی با آن روبروست به اندازه ای مضحك است كه رادیو فردا  -شاید برای حفظ پرستیژ خود- در تحلیل سند یاد شده می گوید «به اعتقاد بسیاری از ناظران سیاسی و كارشناسان نظامی سندی كه آقای سیلورستاین در وبلاگ خود منتشر كرده است می تواند بخشی از یك عملیات روانی اسرائیل باشد تا از یكسو نشانه اقتدار اسرائیل تلقی شود! و از دیگرسو كشورهای مذاكره كننده را برای پیشگیری از جنگ، به افزایش تحریم ها علیه ایران ترغیب كند!» 

گفتنی است در حالی كه بخش فارسی زبان بی بی سی، روی این به اصطلاح سند تمركز كرده و مانور می داد، شبكه جهانی و انگلیسی زبان بی بی سی با انتشار یادداشت ادعایی سیلورستاین، اعلام كرد «هیچ نشانه ای وجود ندارد كه بتوان تایید كرد این سند متعلق به دولت اسرائیل است»! همزمان با ترفند یاد شده «ماتان ویلنای» وزیر دفاع غیرنظامی اسرائیل كه قرار است جای خود را به «آوی دیچر» رئیس پیشین سازمان اطلاعات داخلی اسرائیل- شین بث- بدهد و به عنوان سفیر رژیم صهیونیستی عازم چین شود، در اظهاراتی كه آشكارا به وحشت و دلهره یهودیان ساكن فلسطین اشاره داشت، گفت؛ «جایی برای دلهره وجود ندارد. جنگ ما با ایران 30 روز بیشتر به طول نمی انجامد و در آن فقط 500 تن از شهروندان اسرائیلی كشته خواهند شد»! این اظهارنظر «ماتان ویلنای» نیز بلافاصله در رسانه های آمریكایی و اروپایی بازتاب گسترده ای می یابد و علاوه بر آن كه یهودیان مهاجر و اشغالگر ساكن فلسطین را به وحشت فرو می برد، افكار عمومی مردم آمریكا را نیز با نگرانی شدید روبرو می كند تا آنجا كه «لئون پانتا» وزیر دفاع آمریكا به صحنه آمده و در مصاحبه با شبكه تلویزیونی «فاكس نیوز» به دلداری مردم آمریكا پرداخته و می گوید «واشنگتن باور ندارد كه اسرائیل برای حمله نظامی به ایران آماده شده باشد» و در همان حال روزنامه صهیونیستی و انگلیسی زبان «جروزالم پست» تخمین 500 كشته را به استهزاء گرفته و می نویسد؛ «با حرافی نمی توان قدرت ایران را نادیده گرفته و دست به حماقت زد» و روزنامه آمریكایی نیویوركر تذكر این نكته را ضروری می بیند كه «اگر به قول آقای ماتان ویلنای، اسرائیل از چنین توان و قدرت نظامی برخوردار است چرا در جنگ های 33 روزه و 22 روزه از این قدرت و امكانات خبری نبوده است»؟! و «دویچه وله» خبرگزاری رسمی آلمان با اشاره به ماهیت «روانی- تبلیغاتی» اظهارات ماتان ویلنای می نویسد؛ «اگر اسرائیل در پی ترساندن ایران بوده است بایستی پاسخ خود را از رهبر ایران گرفته باشد كه در آستانه سالروز تظاهرات ضد اسرائیلی- روز قدس- گفت؛ زائده دروغین و جعلی اسرائیل باید از جغرافیای جهان محو شود». 

درباره ادعای وزیر دفاع غیرنظامی اسرائیل كه در صورت بروز جنگ، تلفات احتمالی این رژیم را 500 نفر تخمین زده است باید گفت؛ باز هم صهیونیست ها به روال همیشگی و به عادت اجداد خود دست به «كم فروشی»! زده اند، زیرا تعداد یهودیان اشغالگری كه در اولین ساعات درگیری از وحشت سكته می كنند نیز بسیار بیشتر از رقم 500 نفر است و احتمالا از چند هزارنفر نیز فراتر خواهد رفت چرا كه به قول قرآن و به گواهی شواهدی كه به وضوح قابل استناد است؛ این قوم از همه مردم نسبت به دنیا حریص ترند و به شدت از مرگ وحشت دارند. 

و اما رقم كشته شدگان به قول سیدحسن نصرالله، دستكم ده ها هزار اسرائیلی در نخستین روزهای بعد از شروع جنگ احتمالی خواهد بود و به گفته پروفسور عاموس ناطواع از مؤسسه «علوم و تكنولوژی تخنیون» در مصاحبه با معاریو، فقط حمله موشكی ایران به منطقه حیفا كه تاسیسات پتروشیمی، بیوشیمی، پالایشگاه های نفت و گاز و مخازن آمونیاك و هیدروژن و اتیلن در آن قرار دارد، دستكم 70هزار كشته و مجروح برجای خواهد گذاشت كه هیچ راهی برای مقابله با این فاجعه نیز وجود ندارد.  

بنابراین باید گفت؛ اسرائیلی ها درباره تلفات خود، هم كم فروشی می كنند و چندهزار نفری كه با شروع جنگ از وحشت سكته كرده و می میرند را فقط 500 نفر اعلام می كنند و هم دست به تقلب می زنند و ده ها هزار اسرائیلی كه در نخستین روزهای بعد از شروع جنگ به هلاكت می رسند را «زنده»! به حساب می آورند. در همین زمینه به نكات زیر توجه كنید؛ 

الف: از نگاه جامعه شناختی ، جامعه اسرائیل یك «جامعه موزائیكی» است با این توضیح كه بخش های مختلف آن اگرچه در انگیزه كسب درآمد- بخوانید غارتگری- مشترك هستند ولی تنها با دو نیاز «امنیت» و «سرپناه» به یكدیگر پیوند خورده اند و چنانچه سردمداران رژیم صهیونیستی قادر به تامین این دو نیاز نباشند- كه این روزها در تامین آن با مشكلات جدی روبرو هستند- جامعه جعلی اسرائیل به سمت فروپاشی میل می كند. 

ب: در شرایط كنونی كه به گزارش 182 صفحه ای مركز مطالعات امنیتی اسرائیل- I.N.S.S رژیم صهیونیستی روی قوس نزولی قدرت قرار دارد، تفاوت های پنهان در قالب «اختلاف» فرصت بروز یافته اند، كه از آن جمله می توان به اختلافات رو به رشد میان «یهودیان غربی(اشكنازی ها) و یهودیان شرقی»، «یهودیان متدین به آئین یهود و یهودیان لائیك»، «یهودی ها و صهیونیست ها»، «یهودیان سفیدپوست و یهودیان سیاه پوست آفریقایی تبار»، «یهودیان نسل قدیم(وفاداران) و یهودیان نسل جدید(بی علاقه ها)»، «یهودیان دوتابعیتی و یهودیان تك تابعیتی»، «یهودیان ثروتمند و یهودیان فقیر» اشاره كرد... و به قول خدای سبحان؛ «شما آنان را متحد می بینید و حال آن كه دلهاشان سخت متفرق است» (آیه 14 سوره مباركه حشر). 

ج: به گزارش مستند و میدانی «اورشلیم پست» كه در «هاآرتص» نیز بازنشر یافته است، طی سال های اخیر و مخصوصا بعد از جنگ 33 روزه كه توان ارتش اسرائیل در تامین امنیت یهودیان مهاجر با تردید جدی روبرو شده است، میزان جذب یهودیان جدید به صفر نزدیك شده و فلش مهاجرت به فلسطین اشغالی جهت معكوس پیدا كرده است. برپایه این گزارش، خروج دوتابعیتی ها از اسرائیل شتاب چشمگیری یافته است.

توضیح آن كه نزدیك به 1.5 میلیون نفر از یهودیان مهاجر را دوملیتی ها یا دوتابعیتی ها تشكیل می دهند. این عده بیشترین ایام سال را در آمریكا و كشورهای اروپایی كه موطن اصلی آنهاست سپری می كنند و تنها یك تا دو ماه از سال را در فلسطین اشغالی ساكن هستند. دولت اسرائیل از دوتابعیتی شدن یهودیان آفریقایی و آسیایی تبار به شدت جلوگیری می كند كه اگر این مانع برداشته شود بیش از 2 میلیون یهودی آفریقایی و آسیایی تبار، فلسطین اشغالی را ترك می كنند. 

د: آمریكا دو شكست سخت در حمله نظامی به افغانستان و عراق را در كارنامه خود دارد و اسرائیل، دو شكست بزرگ در جنگ 33 روزه و 22 روزه را و هر 4 جنگ یاد شده قبل از تحولات اخیر منطقه و بیداری اسلامی صورت پذیرفته است و به نوشته مشترك «مك گاورن» و «الیزابت مور» از مسئولان عالی رتبه سابق سازمان سیا، «آیا آقای رئیس جمهور و مشاورانشان تحولات منطقه را نمی بینند و نمی دانند كه در صورت حمله نظامی به ایران، اسرائیل در مراحل اولیه از بین می رود و آمریكا و اروپا با بحرانی فاجعه آمیز و مرگبار روبرو می شوند» و دقیقا به همین علت است كه آمریكا و اسرائیل در ماجرای سوریه از حضور و درگیری مستقیم اجتناب می ورزند و این ماموریت را به گونه ای نیابتی- PROXY WAR- به تركیه، عربستان و قطر تحمیل كرده اند. 

و اما، این چند نكته نیز اشاره كردنی است كه؛ 

1- جنگ مشترك آمریكا و اسرائیل علیه ایران اسلامی در همه عرصه های نظامی و اقتصادی و... از نخستین روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و حتی یك روز هم متوقف نشده است ولی مسئله آن است كه به قول هفته نامه آمریكایی ویكلی استاندارد «استراتژیست های كاخ سفید درباره نقش و جایگاه كنونی آمریكا در منطقه با [امام] خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشتراك نظر دارند كه می گفت؛ آمریكا هیچ غلطی نمی تواند بكند.» 

2- تهدیدهای اسرائیل اگرچه عملیات روانی است ولی در صورتی كه واقعیت داشت، می توانستیم با جرأت بگوییم كه رژیم صهیونیستی بی آن كه بخواهد خواسته و آرزوی دیرینه جمهوری اسلامی ایران و همه ملت های مسلمان را برآورده خواهد كرد، چرا كه به قول سیدحسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان در سخنان اخیرش به مناسبت روز جهانی قدس؛ «حمله نظامی صهیونیست ها علیه ایران، به انتظار 32 ساله جمهوری اسلامی ایران برای نابود كردن اسرائیل پایان می دهد و این یك فرصت طلایی است كه تل آویو بعد از 32 سال انتظار به ایران اعطاء خواهد كرد.»
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
چند نکته: نظراتی که حاوی متن وبلاگ های دیگر باشد تایید نمیشود، قسمت نظرات برای دادن نظر شخصی شما یا مطلبی مطابق با پست مربوطه هست، نه کپی کردن مطالب وبلاگهای دیگر. - تمامی نظرات دیر یا زود تایید میشوند، قسمت تاییدیه برای این هست که اولا اگه کسی فحش داد به احترام بازدیدکنندگان محترم سانسور بشه و اگه نظری نیاز به پاسخ داشت، ابتدا پاسخ داده شده و بعد تایید شود، پس لطفا سریع قضاوت نکنید و نگین که نظراتتون رو تایید نمیکنم یا میترسم و... - اگر عکسی نمایش داده نشد روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را انتخاب کنید، در صورت باز نشدن دوباره عکس، از طریق نظرات اطلاع داده تا اصلاح شود. .:: در آخر ممنون از حضورتون، امیدوارم این بار آخرتون نباشه که به این وبلاگ میاین، برای سلامتی آقا امام زمان و تعجیل در فرجشان صلواتی بفرستیم ::.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک جلو آمده
  • گوشی موبایل Huawei
  • مه ساز التراسونیک
  • تشریفات مجالس
  • درب ضد سرقت
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • تور مشهد
  • درب ضد سرقت
  • تور استانبول
  • تور اروپا
  • تور آنتالیا
  • تور آفریقا
  • تور بلغارستان
  • خرید ساعت مچی
  • خدمات مجالس
  • فیلم
  • ثبت آگهی رایگان
  • مشاور برندینگ
  • ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • تور کیش
  • تور دبی
  • آموزش برنامه نویسی اندروید
  • درج آگهی رایگان
  • همسریابی دوهمدل
  • آموزشگاه برنامه نویسی
  • آموزش تحلیل تکنیکال بورس
  • کاغذ دیواری
  • هارد SSD Samsung
  • چت
  • ساخت وبلاگ
  • شارژ خط به خط ایرانسل
  • خدمات مجالس
  • رطوبت ساز
  • فان20|جوک,اس ام اس,جک
  • مه پاش
  • پرینتر سه بعدی
  • فیلترپرس
  • مونوپاد
  • سالن قارچ
  • خاک پوششی
  • کمپوست قارچ
  • رطوبت ساز
  • مه ساز
  • فیلترپرس
  • پاسخنامه تشریحی کنکور سراسری 94
  • فروش سریال روی هارد
  • شرکت نقش و نما
  • قیمت دلار
  • افزایش بازدید
  • دانلود فیلم
  • گیفت کارت
  • خرید vpn
  • لاغری
  • چای لاغری
  • ژل لاغری
  • کرم لاغری
  • قرص لاغری
  • گن لاغری
  • کمربند لاغری
  • دانلود فول آلبوم
  • مهارت های مشترک علمی کاربردی
  • خرید گیفت کارت
  • قرص چاق کننده گیاهی
  • قرص مخمر آبجو
  • قرص چاقی
  • عطر شنل
  • آتلیه کودک
  • تشریفات مجالس
  • ویزای بلغارستان
  • ویزای روسیه
  • تور تایلند
  • تور بلغارستان
  • خرید کریو
  • اس ام اس تبریک تولد
  • جاذبه های گردشگری
  • مکان های دیدنی
  • جاهای دیدنی
  • موزه هنرهای معاصر
  • هتل های مشهد
  • رستوران های تهران
  • هتل های کیش
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • دانلود آهنگ جدید
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • اکستندر مگنت دار
  • فال روزانه
  • سنجش و دانش
  • مدرسان شریف
  • تبلیغات دانشجویی
  • هارد SSD
  • دانلود آهنگ جدید
  • پایان نامه روانشناسی
  • منابع وکالت
  • دکتری
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    در انتخابات آینده ریاست جمهوری به چه کسی رأی میدهید؟
    نظر شما درخصوص مطالب سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 171
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 215
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 411
  • بازدید ماه : 411
  • بازدید سال : 214,171
  • بازدید کلی : 432,510