loading...
خانه مجازی ایرانیان .::. خبری . دانلود . کتاب الکترونیک . گفتگو . سرگرمی .::.
آخرین ارسال های انجمن
مدیر وبلاگ بازدید : 290 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
روایت دکتر ولایتی از حاشیه‌های اجلاس «نم»در گفتگو با فارس
دبیرکل سازمان ملل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را رهبر جهان اسلام خواند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: افراد صاحب نام جنبش نم از رهبر معظم انقلاب خواستند که با رهنمودهای خود نهضت عدم تعهد را به سمتی که حقوق دو سوم کشورهای دنیا احیا شود، رهنمون کنند.

خبرگزاری فارس: دبیرکل سازمان ملل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را رهبر جهان اسلام خواند
مدیر وبلاگ بازدید : 2777 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (1)

این پارتی بمناسبت جشن تولد یکسالگی دختر یکی از ثروتمندان ... برپا شده بود.
تصاویری که مشاهده می فرمایید از این مراسم لهو لعب گرفته شده است.

اکثر دختر و پسرهای حاضر در این پارتی در زمان دستگیری در حالت زننده ای در کنار هم ...

تصاویر در ادامه مطلب!!!

مدیر وبلاگ بازدید : 380 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)


بخونیم و حتما عمل کنیم تا به همین سادگی تغییری بزرگ رو تجربه کنیم و در اوقات زندگیمون جایی برای رشد استرس نداشته باشیم.

اول > از استرسهایتان حرف بزنید :

یک آدم صبور و دهن‌قرص، گیر بیاورید و کل بدبختی‌ها و جفتکهایی که از "الاغ زندگی" خورده‌اید را با او تقسیم کنید.


مدیر وبلاگ بازدید : 273 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

یک نرم افزار بسیار کاربردی برای WIN7

این نرم افزار که در رده ی gadjets هست توانایی گذاشتن آلارم رو با هر موزیک و زنگ دلخواه براتون میسر میکنه.

من خودم خیلی ازش استفاده کردم

امیدوارم براتون مفید باشه.

دانلود در ادامه مطلب...

مدیر وبلاگ بازدید : 248 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

پروفسور حسابی؛ ملقب به پدر فیزیک ایران بعد از ملاقاتی كه با انیشتین داشتند و پس از آنكه انیشتین به ایشان نوید می دهند كه نظریه شما در آینده ای نه چندان دور، علم فیزیك را در جهان متحول خواهد كرد، به پروفسور پیشنهاد می دهد كه برای تكمیل نظریه خود در آزمایشگاه مجهز دانشگاه شیكاگو به كار خود ادامه دهد. در ادامه مطلب خاطره ای بسیار آموزنده از ایشان در دانشگاه شیکاگو نقل شده كه هر ایرانی را به فكر وا می دارد. امیدوارم شما دوستان هم فرصت خوندنش رو از دست ندهید ...

مدیر وبلاگ بازدید : 928 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

حاضران در عکس، از راست به چپ
ردیف سوم (ایستاده): لئون بریلوئین – رالف فاولر – ورنر هایزنبرگ (نوبل فیزیک ۱۹۳۲) – ولفگانگ پائولی (نوبل فیزیک ۱۹۴۵) – ژولز امیل ورشافلت – اروین شرودینگر (نوبل فیزیک ۱۹۳۳)- تئوفیل دی‌داندر-ادوارد هرزن – پل اهرنفست- امیل هنریوت- آگوست پیکارد

ردیف دوم: نیلز بوهر (نوبل فیزیک ۱۹۲۲) – مکس بورن (نوبل فیزیک ۱۹۵۴) – لوییس دی‌بروگلی (نوبل فیزیک ۱۹۲۹) – آرتور کامپتون (نوبل فیزیک ۱۹۲۷) – پل دیراک (نوبل فیزیک ۱۹۳۳) – هنریک کرامرز – ویلیام براگ (نوبل فیزیک ۱۹۱۵) – مارتین نادسن – پیتر دبیه (نوبل شیمی ۱۹۳۶)

ردیف اول: اوون ریچاردسون (نوبل فیزیک ۱۹۲۸) – چارلز ویلسون (نوبل فیزیک ۱۹۲۷) – چارلز گویه – پل لانگه‌وین – آلبرت اینشتین (نوبل فیزیک ۱۹۲۱) – هنریک لورنتز (نوبل فیزیک ۱۹۰۲) – ماری کوری (نوبل فیزیک ۱۹۰۳ و نوبل شیمی ۱۹۱۱) – مکس پلانک (نوبل فیزیک ۱۹۱۸) – اروینگ لنگ‌مویر (نوبل شیمی ۱۹۳۲)

http://fararesaneh.ir/

مدیر وبلاگ بازدید : 247 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: نتایج آزمون کارشناسی ارشد 91 فردا اعلام می‌شود/پذیرش 83 هزار نفرنتایج آزمون کارشناسی ارشد 91 فردا یک‌شنبه 12 شهریورماه اعلام می‌شود، در آزمون امسال 83 هزار و 469 داوطلب پذیرش می‌شوند.

 930 هزار و 215 نفر برای شرکت در آ‍زمون کارشناسی ارشد سال 91 ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد، 785 هزار و 13 نفر در جلسه آزمون حضور یافتند و پس از اعلام نتایج اولیه،‌ حدود 307 هزار نفر برای انتخاب رشته مجاز شناخته شدند.
مدیر وبلاگ بازدید : 450 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)
برخورد شدید پلیس با جرائم غیراخلاقی در فیسبوک!کاربران پایگاه اینترنتی غیرمجاز سایت اجتماعی فیسبوک مدتی است با تصویری مواجه شدند که در آن از برخورد و تحت تعقیب قرار گرفتن برخی از افراد متخلف توسط دادسرای عمومی و انقلاب تهران خبر میدهد. به گزارش ایران ناز در این صفحات، تصاویر موسوم به کاور و پروفایل برخی کاربران که قبلا در آنها برخی موارد غیرقانونی وجود داشت، به نشان و آرم قوه قضائیه تغییر داده شده و متنی مبنی بر برخورد دادستانی با جرائم این افراد روی آن به چشم می خورد.
 
ذیل تصویر مذکور و در حرکتی معنادار، تعدادی از دوستان این افراد نیز اصطلاحات تگ شده اند. فیسبوک با وجود حضور در فضای تبادل اطلاعات فارسی و برغم استانداردها و معیارهای جهانی در این زمینه، از معیارهای فرهنگی اجتماعی و رسانه ای جمهوری اسلامی تبعیت نمی کند.
مدیر وبلاگ بازدید : 309 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

به این تست شک نکنید.

این آخرین و استانداردترین تست شخصیت شناسى است که این روزها در اروپا بین روانشناسان در جریان است. پاسخهایش هم اصلاً کار دشوارى نیست. کافى است کمى به خودتان رجوع کنید.

یک کاغذ و قلم هم کنار دستتان باشد و جوابی را که انتخاب می کنید یادداشت کنید که بتوانید امتیازهایى که گرفته اید جمع بزنید.

حاضرید؟ پس با کلیک روی لینک زیر شروع کنید:

جدیدترین تست روانشناسی (مخصوص اعضا)

مدیر وبلاگ بازدید : 319 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (1)

دوستان و خانواده باید مراقب شما باشند و شما را در ترک کردن تشویق نمایند. اما برخی از مردم ممکن است تهدید کنند و یا موجب تضعیف کردن تلاش شما برای ترک کردن شوند. بهتر است از این افراد دوری کنید.

 


ترک سیگار

 

نوشیدن آب سرد و خوردن وعده غذایی کوچک

آب سرد را جرعه جرعه بنوشید، این عمل جلوگیری از سیگار کشیدن می کند. تحقیقات جدید نشان می دهد که نوشیدن آب سرد با نی باعث آزاد شدن هورمون دوپامین می شود. هورمون دوپامین باعث ایجاد حس خوب می شود و افکار منفی را دور می کند.

مصرف وعده های غذایی کوچک نیز می تواند از تمایل یه سیگار کشیدن جلوگیری کند. از غذاهای سالم و کم چرب استفاده کنید تا از افزایش وزن جلوگیری کنید.

مدیر وبلاگ بازدید : 1169 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

بسیاری از افراد سیگاری، چندین بار سعی می‌کنند تا سیگار را ترک کنند و بالاخره موفق می‌شوند. باید خود فرد به خودش قول دهد که سیگار را ترک کند و پایبند قولی که داده، بماند.

 


ترک سیگار

1- دلیل ترک سیگار خود را بدانید.

شما می‌خواهید سیگار را ترک کنید، اما می‌دانید برای چه؟

برای ترک سیگار، باید دارای انگیزه قوی باشید. ممکن است شما بخواهید خانواده خود را از دود سیگار محافظت کنید.

ممکن است به خاطر سرطان سینه از سیگار کشیدن پرهیز کنید، و یا حتی ممکن است برای این‌که جوان‌تر به نظر برسید، سیگار را ترک کنید.

بهترین دلیل را انتخاب کنید و به خاطر دلیل خود با سیگار کشیدن مبارزه کنید و بدانید که شما موفق‌ترین فرد در ترک سیگار هستید.

مدیر وبلاگ بازدید : 295 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)
دود سیگار

پزشكان هشدار دادند با اولین سیگاری كه می ‌كشید ظرف تنها چند دقیقه پس از استنشاق دود سیگار به درون ریه‌ ها، روند آسیب‌ های ژنتیكی به بدن آغاز می ‌شود و جالب است بدانید که خطر بروز حملات قلبی ناشی از بیماری های قلبی- عروقی به دنبال ترک کردن سیگار و در 24 ساعت نخست بعد از کشیدن آخرین سیگار، کاهش می یابد.


این پزشكان تاكید كردند: برای این كه آسیب ‌ها و صدمات نامطلوب و ریشه ‌ای سیگار كشیدن در بدن ظاهر شود به گذشت چند سال نیاز نیست چون این آسیب ‌ها ظرف چند دقیقه بعد از فرو بردن دود سیگار آشكار می ‌شوند.

مدیر وبلاگ بازدید : 323 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
امروزه خشكی چشم یكی از شایع‌ترین علت‌های مراجعه افراد به درمانگاه چشم پزشكی است. اغلب این مراجعه‌كنندگان را افراد بالای 55 سال، افرادی كه از لنزهای تماسی استفاده می‌كنند یا كسانی كه به طور مداوم با كامپیوتر سروكار دارند و افرادی كه در آب و هوای خشك زندگی می‌كنند، تشكیل می‌دهند.
به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاین، چشم بعضی افراد به میزانی كه بتواند مرطوب و نرم و راحت باشد، اشك تولید نمی‌كند. اغلب این افراد دچار احساس گزش، سوزش، خارش و خشكی در چشم و همچنین تحریك زیاد چشم موقع سیگار كشیدن می‌شوند.
 

خشكی چشم استفاده از كنتاكت لنز را مشكل یا غیرممكن می‌سازد. با كمال تعجب، زیاد شدن اشك هم ممكن است یكی از عوارض چشم خشك باشد.

مدیر وبلاگ بازدید : 299 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
9 سال پس از شهادت راشل کوری دادگاه قاتل وی را از هرگونه اتهامی تبرئه کرده و قاضی دادگاه تایید کرد که راننده بولدوزر کوری را ندیده است!

به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاین، دادگاهی در حیفا راننده بولدوزری را که راشل کوری را زیر گرفت از هرگونه اتهام قتل تبرئه کرده و شخص کوری را مسبب مرگ خود خواند!

مدیر وبلاگ بازدید : 328 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

یکی از مدعیان دین‌پژوهی در جنبش سبز اخیرا عکسی از خود با یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی در فیس‌بوک خود منتشر کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمد جواد اکبرین از روحانیون جبهه اصلاحات و جنبش سبز اخیرا در صفحه فیسبوک خود عکس جالبی را منتشر کرده است.

این عکس کاملا گویای خط فکری مدعیان دیانت و قرائت های مختلف از دین است.

 
مدیر وبلاگ بازدید : 246 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

متخصصان گفتند: بررسی سلامت ذهنی باید قسمتی از مراقبتهای استاندارد شود آنها در تحقیقات جدید دریافتند که علائم افسردگی در بیماران مبتلا به سرطان موجب کاهش طول عمر می‌شود.

محققان مرکز سرطان دانشگاه تگزاس در گزارش اگوست خود اعلام کردند: این رابطه را می‌توان به تنظیم هورمون استرس غیرطبیعی و حالت ژن مشکل ساز نسبت داد.

مدیر وبلاگ بازدید : 365 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (1)

ساخت و ساز و تولید ابنیه و ساختمان در سطح کشور توسط متولیان خصوصی ( افراد باشخصیت حقیقی و شرکت ها و سازمانها، یا شخصیت های حقوقی ) و متولیان عمومی ( دستگاهها و نهادها و سازمان های دولتی و یا شرکت ها و موسسات تحت نظارت و پوشش دولت یا شخصیت های حقوقی ) انجام می شود و به منظور رعایت اصول و قواعد طراحی و اجرایی و نحوه نظارت صحیح بر این عملکردها، دستورالعمل ها، ضوابط، آیین نامه ها و بخشنامه های اجرایی و مقررات ملی ساختمانی تدوین شده است و تحت پوشش قانون نظام مهندسی در کل کشور به اجرا درمی آید. در این رابطه کلیه نهادهای قانونی و شخصیت های حقوقی اعم از خصوصی و عمومی طبق قانون نظام مهندسی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی مکلف به تبعیت از ضوابط مذکوراند. قبل از هرچیز لازم است به روند کلی اجرای طرح های عمرانی و شرح عملکرد و خدمات نهادهای قانونی مربوطه به طور اختصار بپردازیم. به طور خلاصه روند اجرای طرح های عمرانی و ساخت و ساز شامل موارد زیر است:

متن کامل در ادامه مطلب!

تمام مقالات و امکانات انلود مخصوص اعضای سایت است! عضویت رایگان و بسیار آسان میباشد!

مدیر وبلاگ بازدید : 345 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

به نقل از ظهور 12، نشان لژیون دونور یا "نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

سفیر فرانسه که این جایزه را به لیلا حاتمی داده است ، در مورد علت دادن این نشان به برخی هنرمندان گفته است که این نشان به خاطر خلاقیت هنری یا ادبی و یا به خاطر مشارکت در تلالوی هنر و ادب، در فرانسه و در جهان به هنرمندان اعطا می شود !

مدیر وبلاگ بازدید : 346 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

سوره سینما: داریوش ارجمند در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود به بازیگران سینمای ایران و کیفیت کارشان تاخت.

او در بخشی از حرف‌های خود گفت: در سینمای ما دماغ سر بالا، چشم سبز، موی صاف، گونه برجسته، لب بوتاکس شده و زیر ابرو برداشتن جزو شرایط اولیه بازیگری شده است. هنر، ولنگاری و بی‌بند و باری نیست، بی تعهدی و هر چه بادا باد نیست، هنر نفس تعهد و با
ری سنگین روی دوش هنرمند است.

 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
چند نکته: نظراتی که حاوی متن وبلاگ های دیگر باشد تایید نمیشود، قسمت نظرات برای دادن نظر شخصی شما یا مطلبی مطابق با پست مربوطه هست، نه کپی کردن مطالب وبلاگهای دیگر. - تمامی نظرات دیر یا زود تایید میشوند، قسمت تاییدیه برای این هست که اولا اگه کسی فحش داد به احترام بازدیدکنندگان محترم سانسور بشه و اگه نظری نیاز به پاسخ داشت، ابتدا پاسخ داده شده و بعد تایید شود، پس لطفا سریع قضاوت نکنید و نگین که نظراتتون رو تایید نمیکنم یا میترسم و... - اگر عکسی نمایش داده نشد روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را انتخاب کنید، در صورت باز نشدن دوباره عکس، از طریق نظرات اطلاع داده تا اصلاح شود. .:: در آخر ممنون از حضورتون، امیدوارم این بار آخرتون نباشه که به این وبلاگ میاین، برای سلامتی آقا امام زمان و تعجیل در فرجشان صلواتی بفرستیم ::.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک جلو آمده
  • گوشی موبایل Huawei
  • مه ساز التراسونیک
  • تشریفات مجالس
  • درب ضد سرقت
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • تور مشهد
  • درب ضد سرقت
  • تور استانبول
  • تور اروپا
  • تور آنتالیا
  • تور آفریقا
  • تور بلغارستان
  • خرید ساعت مچی
  • خدمات مجالس
  • فیلم
  • ثبت آگهی رایگان
  • مشاور برندینگ
  • ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • تور کیش
  • تور دبی
  • آموزش برنامه نویسی اندروید
  • درج آگهی رایگان
  • همسریابی دوهمدل
  • آموزشگاه برنامه نویسی
  • آموزش تحلیل تکنیکال بورس
  • کاغذ دیواری
  • هارد SSD Samsung
  • چت
  • ساخت وبلاگ
  • شارژ خط به خط ایرانسل
  • خدمات مجالس
  • رطوبت ساز
  • فان20|جوک,اس ام اس,جک
  • مه پاش
  • پرینتر سه بعدی
  • فیلترپرس
  • مونوپاد
  • سالن قارچ
  • خاک پوششی
  • کمپوست قارچ
  • رطوبت ساز
  • مه ساز
  • فیلترپرس
  • پاسخنامه تشریحی کنکور سراسری 94
  • فروش سریال روی هارد
  • شرکت نقش و نما
  • قیمت دلار
  • افزایش بازدید
  • دانلود فیلم
  • گیفت کارت
  • خرید vpn
  • لاغری
  • چای لاغری
  • ژل لاغری
  • کرم لاغری
  • قرص لاغری
  • گن لاغری
  • کمربند لاغری
  • دانلود فول آلبوم
  • مهارت های مشترک علمی کاربردی
  • خرید گیفت کارت
  • قرص چاق کننده گیاهی
  • قرص مخمر آبجو
  • قرص چاقی
  • عطر شنل
  • آتلیه کودک
  • تشریفات مجالس
  • ویزای بلغارستان
  • ویزای روسیه
  • تور تایلند
  • تور بلغارستان
  • خرید کریو
  • اس ام اس تبریک تولد
  • جاذبه های گردشگری
  • مکان های دیدنی
  • جاهای دیدنی
  • موزه هنرهای معاصر
  • هتل های مشهد
  • رستوران های تهران
  • هتل های کیش
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • دانلود آهنگ جدید
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • اکستندر مگنت دار
  • فال روزانه
  • سنجش و دانش
  • مدرسان شریف
  • تبلیغات دانشجویی
  • هارد SSD
  • دانلود آهنگ جدید
  • پایان نامه روانشناسی
  • منابع وکالت
  • دکتری
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    در انتخابات آینده ریاست جمهوری به چه کسی رأی میدهید؟
    نظر شما درخصوص مطالب سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 171
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178,637
  • بازدید ماه : 180,985
  • بازدید سال : 204,168
  • بازدید کلی : 422,507