loading...
خانه مجازی ایرانیان .::. خبری . دانلود . کتاب الکترونیک . گفتگو . سرگرمی .::.
آخرین ارسال های انجمن
مدیر وبلاگ بازدید : 684 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

 

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: حدود ۴۰ سال از خدمتم می‌گذرد و طی این سال‌ها چندین بار نسبت به ارائه درخواست بازنشستگی اقدام کرده‌ام.

خبرگزاری فارس: به تازگی درخواست بازنشستگی نکرده‌ام/با تمام توان وظایفم را انجام می دهم

 

محمود بهمنی، رئیس کل بانک مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» ارائه هر گونه دخواست جدید برای بازنشستگی را از جانب خود نفی کرد و گفت: حدود 40 سال از خدمتم می گذرد و طی این سال ها چندین بار نسبت به ارائه درخواست بازنشستگی اقدام کرده ام.

وی افزود: ارائه درخواست بازنشستگی از سوی من موضوع تازه ای نیست و طی سال‌هایی که از پایان دوره سی ساله خدمتم می گذرد به دفعات این مسئله تکرار شده اما به تازگی اقدامی برای به جریان انداختن این درخواست ها انجام نداده ام.

وی افزود: اگر قصد بازنشستگی در شرایط فعلی مطرح بود قطعا با این شدت به حضور در جلسات و پیگیری مسائل نمی پرداختم در حالی که تمام توانم را برای انجام وظائف و مسئولیت های رئیس کل بانک مرکزی صرف می کنم.

مدیر وبلاگ بازدید : 413 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (1)

 

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بیانیه‌ای با ابراز امیدواری برای به طول نینجامیدن آزادی مهدی‌ هاشمی تاکید کرد: دانشجو در انتظار اجرای عدالت است حتی اگر متهم آقازاده‌ای چون مهدی هاشمی رفسنجانی باشد.

خبرگزاری فارس: منتظر عدالتیم حتی اگر متهم آقازاده‌ای چون مهدی هاشمی باشد
مدیر وبلاگ بازدید : 495 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

بر اساس گزارش منابع غیررسمی، پیش‌نویس قانون اساسی جدید مصر در دور اول همه پرسی انجام شده در این کشور توانست رأی موافق 57 درصد از مصری‌ها را به دست آورد.

خبرگزاری فارس: قانون اساسی جدید اکثریت آراء مصری ها را به دست آورد

مدیر وبلاگ بازدید : 542 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)
مطلب پیش‌رو در پی پخش برنامه «دیروز امروز فردا» با موضوع روز دانشجو و جنبش دانشجویی که با حضور دکتر روح‌الامینی و خانم دکتر ابتکار برگزار شد نگاشته می‌شود و روی سخن نگارنده شخص خانم ابتکار است. خانم ابتکار! اگر شما فرمودید با قشر دانشجو به لحاظ پست‌تان زیاد در تماسید، اینجانب در دل این قشرم. اگر دانشجویانی با زاویه دید شبیه به حضرتعالی گهگاهی با شما درد دل می‌کنند من در کنار همه اقشار دانشجویی سر کلاس می‌نشینم. من نه عضو بسیج دانشجویی هستم و نه البته انجمن اسلامی، نه پز اصلاح‌طلبی داده‌ام و نه شکل راست و چپ بوده‌ام و پیوسته سعی کردم از انصافی که چندین‌بار در سخنانتان استفاده کردید دور نباشم.
http://www.bultannews.com/fa/news/114690
مدیر وبلاگ بازدید : 400 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در واکنش به اظهارات موسوی خوئینی‌ها مبنی بر اگر شرط‌ها برآورده نشود نباید در انتخابات شرکت کرد و هر کسی شرکت کند از اصلاح‌طلبان نیست گفت: ما به شدت با کسانی که برای ورود به انتخابات قهر می‌کنند، مخالفیم.

خبرگزاری فارس: موسوی خوئینی نمی‌تواند برای ما خط مشی تعیین کند/احمدی‌نژاد چرا قبل از جوانفکر به یاد زندانی‌ها نبود؟

 

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس انجمن اسلامی دانشجویان در این دانشگاه برگزار شده بود در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه آیا آقای خاتمی را به عنوان سردمدار جبهه اصلاحات می‌دانید گفت: ما قبول داریم که آقای خاتمی سردمدار جبهه اصلاحات هستند و اگر در انتخابات هم کاندید شوند قطعا ما حمایت می‌کنیم.

مدیر وبلاگ بازدید : 785 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

بنی صدر در روزهایی که هنوزدر افکار عمومی  “صد در صد” بود؛ کدی داده بود که بر اساس آزمایشهای امام ایشان شش ماه بیشتر زنده نیستند.

این موضوع در کنار برخی ارتباطات بنی صدر این سوال را برایم مطرح کرده بود که آیا ممکن است کاری که مهدی هاشمی با شهید آیت الله ربانی املشی (۱) کرده بود را با امام کرده باشد؟

آیا ممکن است فرد دیگری ؛ مثلا همین طایفه علاقه مند به رهبری منتظری گرد سرطان زا در غذای امام ریخته باشد؟

و از این دست سوالها …

برای مشاهده کامل متن به ادامه مطلب بروید...

مدیر وبلاگ بازدید : 384 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: اسرائیل اگر حمله زمینی به غزه را آغاز کند مرتکب حماقت شده است

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به پایداری و استقامت نیروهای مقاومت فلسطین اشاره کرد و گفت: «اگر اسرائیل حمله زمینی را آغاز کند، مرتکب حماقت شده است».

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود در سومین شب از شب‌های ماه محرم گفت: مقاومت چهره زیبایی از پایداری، حکمت،‌ شجاعت وقدرت از خود نشان داد.

وی گفت: وجود عناصر مقاومت در میان مردم غزه باعث شده تا مواضع‌اش بر دوست و دشمن و تمام مردم حاکم ‌شود.

سیدحسن نصرالله افزود: در صورتی که مقاومت فلسطین اراده ضعیفی داشت یا آنکه از سوی مردم و ملتش خوار شمرده می‌شد،‌ دشمنی‌ها علیه آن متوقف نمی‌شود.

مدیر وبلاگ بازدید : 506 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

دبیر کل حزب‌الله لبنان حملات موشکی نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی را برای صهیونیست‌ها غاقلگیرکننده خواند و گفت شلیک موشک فجر 5 به تل‌آویو بیانگر میزان توانایی و صلابت فلسطینی‌هاست.

خبرگزاری فارس: شلیک موشک فجر 5 تحولی بزرگ در نبرد با اسرائیل است/قدرت بازدارندگی مقاومت

 

 

به گزارش فارس، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان در اولین شب از شب‌های محرم سخنرانی خود را به اوضاع کنونی منطقه از جمله تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه اختصاص داد.

امیر بازدید : 492 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد جنگنده‌های ایرانی به سوی یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی بر فراز خلیج فارس شلیک کردند.

خبرگزاری فارس: شلیک جنگنده‌های ایران به پهپاد آمریکایی

 

 

به گزارش فارس، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد هفته پیش دو جنگنده ایرانی به سوی یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی بر فراز خلیج فارس شلیک کرده‌اند.

پنتاگون مدعی شده هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی بر فراز آب‌های بین‌المللی در حال پرواز بوده است.

امیر بازدید : 289 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار، با صدور بیانیه‌ای اعلام‌کرد:

روز چهارشنبه عده‌ای از منافقین و عناصر مشکوک وابسته به دشمنان اسلام، با ایجاد ارعاب در بازار در صدد تعطیلی بازار برآمدند که خوشبختانه بازاریان مسلمان و متعهد به مقابله با آنها برخاستند و توطئه آنان را خنثی کردند.

خبرگزاری فارس: توطئه عوامل منافق توسط بازاریان متعهد خنثی شد

 

 

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در خصوص تحرک مشکوک و خائنانه منافقین، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

امیر بازدید : 327 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: خبرنگار جعلی در کنفرانس رئیس جمهور برای تخریب وزیر ارشاددر نشست خبری دیروز رئیس جمهور فردی با عنوان جعلی خبرنگار روزنامه گسترش صنعت حضور یافت که سئوال، تشکر و نقدی غیر متعارف داشت، وی خود را علاوه بر خبرنگار، مشاور فرهنگی و مطبوعاتی دولت در راهیان نور معرفی کرد.

 به گزارش مهر، روزنامه گسترش صنعت در شماره در حاشیه گزارش نشست خبری رئیس جمهور در مطلبی با عنوان "خبرنگار ما چه کسی بود؟" تاکید کرده است: فردی در این کنفرانس خبری از عنوان جعلی خبرنگاری روزنامه گسترش صنعت برای بیان مطالب خود استفاده کرده است.

مدیر وبلاگ بازدید : 323 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)
اسرائیل منتظر «پاسخ موشکی بزرگ ایران» به هر حمله‌ای باشد

یوزی روبین، بنیان‌گذار سازمان دفاع موشکی رژیم اسرائیل اعلام کرده که هرگونه حمله تل‌آویو به ایران با یک پاسخ بزرگ موشکی مواجه خواهد شد.

خبرگزاری فارس: اسرائیل منتظر «پاسخ موشکی بزرگ ایران» به هر حمله‌ای باشد
مدیر وبلاگ بازدید : 294 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

خبرنامه دانشجویان ایران: "جریان های مخالفی که نمی خواهند مملکت به ثبات برسد در صدد برخورد با آقای هاشمی و حذف او هستند" این جملات را فاطمه هاشمی میگوید؛ دختر بزرگ اکبر هاشمی رفسنجانی و آن هم در گفت‌وگو با یک سایت ضدانقلاب.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، از همان ابتدای انتشار خبر ورود مهدی هاشمی به کشور توسط بی بی سی به صورتی که دوربین این رسانه از فرودگاه دوبی با وی گفت‌وگو کرد، می شد فهمید که آمدن این فرزند آقای هاشمی پروژه ای است که بیشتر انگلیسی ها دوست دارند با آب و تاب به شرح آن بپردازند.

«ورود اعلام شده مهدی هاشمی، پسر اکبر هاشمی رفسنجانی از دبی به تهران، می تواند دریای سیاست در جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر متلاطم کند» این جمله ای بود که صبح روز سوم مهر بر روی خروجی بی بی سی قرار گرفت تا اولین رسانه ای که خبر بازگشت مهدی هاشمی به ایران را منتشر می کند و در عین حال از چرایی آمدن وی به ایران سخن می گوید بی بی سی باشد.

مدیر وبلاگ بازدید : 374 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: روزنامه شرق توقیف شد

روزنامه شرق به دنبال انتشار کاریکاتوری توهین‌آمیز علیه رزمندگان و بسیجیان دفاع مقدس، از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات توقیف شد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، به دنبال انتشار کاریکاتوری توهین‌آمیز در روزنامه شرق(چاپ روز گذشته) هیئت نظارت جلسه‌ای اضطراری تشکیل داد.

امیر بازدید : 344 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)
اسرائیل و ایران
یک کارشناس صهیونیستی در مسائل دفاعی با بیان اینکه «سگی که واق واق می کند، گاز نمی گیرد»، پیش بینی کرد، اسرائیل در سال جاری به ایران حمله نخواهد کرد...
متن کامل خبر در ادامه مطلب...
مدیر وبلاگ بازدید : 362 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: سفارت آمریکا در صنعا تخلیه شد
 

 

 

به گزارش فارس، منابع خبری مختلف گزارش می‌دهند در پی حمله تظاهرات‌کنندگان یمنی به سفارت آمریکا در صنعا، این سفارتخانه تخلیه و کارمندان آن به مکان دیگری منتقل شده‌‌اند.

منابع خبری همچنین از شلیک نیروهای پلیس به سمت تظاهرات‌کنندگان و زخمی شدن تعدادی از آنها خبر داده‌اند.

امیر بازدید : 324 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (1)

رئیس دادگاه عالی قانونگذاری فلسطین فاش کرد، «سام بازیل» سازنده فیلم موهن به پیامبر(ص) برای تهیه این فیلم از یهودیان مبلغ 5 میلیون دلار کمک جمع آوری کرده است.

خبرگزاری فارس: کمک ۵میلیون ‌دلاری صهیونیست‌ها به سازنده فیلم موهن ‌به پیامبر(ص)

 

 

شیخ یوسف ادعیس رئیس دادگاه عالی قانونگذاری فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رام الله، پخش فیلم موهن علیه پیامبر اسلام (ص) را باعث تحریک احساسات مسلمانان دانست و از سازمان ملل متحد خواست تا قانونی را به تصویب برساند که همه کسانی را که به ادیان و نمادهای دینی به صورت عمدی توهین می کنند، مجرم شمرده و آنها را محاکمه کند.

وی در این گفت‌وگو همچنین از اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس اسلامی نیز خواست تا نقش خود را در این باره ایفا کنند و به سازمان ملل برای تصویب این قانون فشار وارد کنند.

امیر بازدید : 730 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

به تازگی عکس هایی از «سید محمد حسینی» مجری اسبق صدا و سیما در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد وی در یکی از نشست های اپوزیسیون خارج نشین حضور یافته است.


179189_992.jpg

 

ادامه مطلب را حتما بخوانید!

مدیر وبلاگ بازدید : 279 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام عجولانه دولت کانادا در قطع روابط دیپلماتیک با ایران زیر فشار افکار صهیونیستی صورت گرفته و این کشور با ذلت مجبور به بازگشایی سفارت خود خواهد شد.

خبرگزاری فارس: کانادا با ذلت سفارت خود را بازگشایی می‌کند/ اشتباه استراتژیک اوتاوا

 

 

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تعطیلی سفارت کانادا در تهران اظهار کرد: این اقدام عجولانه دولت کانادا به ضرر مردم این کشور تمام خواهد شد.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده که این ماجراجویی‌های کشورهای مختلف که به تبعیت از آمریکا و صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد، نتیجه معکوس داشته و در نهایت به ضرر این دولت‌ها تمام می‌شود.

مدیر وبلاگ بازدید : 322 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (2)

یکی از رهبران برجسته ائتلاف 14فوریه بحرین اعلام کرد که ملت و جوانان بحرینی تحت امر ولی امر مسلمین امام سید علی خامنه ای آماده جهاد و جانفشانی هستند.

خبرگزاری فارس: ملت بحرین آماده جانفشانی تحت امر آیت‌الله خامنه‌ای است

 

 

شیخ «صادق کاظم الجمری» از رهبران  ائتلاف 14 فوریه بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه امام خمینی از 3 دهه قبل مفهوم بیداری اسلامی را مطرح کرده است، تاکید کرد که انقلاب ایران در کشورهای اسلامی از تونس و مصر گرفته تا یمن و لیبی یک انقلاب اسلامی نیرومند و قوی بر پا کرد.

وی بر تداوم راه انقلاب و نظامی برآمده از رای مردم تاکید کرد و گفت: ما به حضور در میدان شهدا اصرار داریم و حاضریم که کشته و زخمی بدهیم تا این بت دیکتاتوری بحرین و بت های آل خلیفه را سرنگون کرده و نظامی سیاسی اکثریت گرا و حکومتی ملی که در برگیرنده همه طیف های سیاسی از جمله شیعه و سنی باشد را در این کشور تأسیس کنیم.

مدیر وبلاگ بازدید : 285 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (1)

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در خصوص اقدام دولت کانادا در تعلیق روابط با ایران گفت: پاسخ به این اقدام عجولانه و افراطی به زودی به اطلاع مردم ایران می‌رسد.

خبرگزاری فارس: اقدام کانادا واکنش به شکست دیپلماتیک در اجلاس«نم» بود

 

 

رامین مهمان پرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در گفت وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس در خصوص اقدام دولت کانادا در تعطیل کردن سفارت این کشور در تهران و فرصت 5 روزه به دیپلمات های ایرانی برای ترک کانادا، خاطرنشان کرد: یکی از نتایج بسیار درخشان برگزاری موفق اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران، علی رغم فشارهای قابل توجه قدرت های غربی از جمله دولت آمریکا و دولت کانادا و همین طور رژیم صهیونیستی مبنی بر عدم حضور کشورهای مختلف در این اجلاس و حداقل کاهش سطح حضور، شکست مفتضحانه این کشورها در یک نبرد دیپلماتیک در صحنه های مختلف تبلیغاتی و افکار عمومی مردم دنیا بود.

امیر بازدید : 330 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (1)

در صورت حمله نظامی اسرائیل به ایران در سرتاسر جهان قیامت برپا می شود.

رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه هشدار داد که «در صورت حمله نظامی اسرائیل به ایران در سرتاسر جهان قیامت برپا می شود»

وی درمصاحبه با شبکه خبری "سی ان ان" گفت: "احتمال نمی دهم که اسرائیل به ایران حمله کند. این احتمال بسیار ضعیف است. در غیر این صورت در سرتاسر جهان قیامت بر پا می‌شود".

مدیر وبلاگ بازدید : 426 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)
رهبر انقلاب در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان:خبرگزاری فارس: دشمن در جنگ دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران شکست خورد
دشمن در جنگ دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران شکست خورد

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به برگزاری اجلاس نم در تهران تاکید کردند: دشمنان ملت ایران با حماقت خود ‌این اجلاس را به یک جنگ دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران تبدیل کردند که نتیجه آن شکست مفتضحانه آنها بود.


مدیر وبلاگ بازدید : 335 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

تغیر بافت و ساختار تاریخی و اسلامی شهر «مکه مکرمه» توسط آل‌سعود در حالی ادامه دارد که این امر به شدت اعتراض اهالی این شهر مقدس را برانگیخته است.

خبرگزاری فارس: تغییر بافت تاریخی و اسلامی مکه‌مکرمه توسط آل‌سعود+تصاویر

 

 

اهالی «مکه مکرمه» با ارسال نامه‌ها و پیام‌هایی برای مسئولان سعودی خواستار توقف عملیات‌هایی شدند که در این شهر تحت عنوان عملیات‌های عمرانی و توسعه شهری در جریان است.

مدیر وبلاگ بازدید : 266 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

پس از اعلام حضور 7 هزار نفر در صفحه فیسبوک مربوط به گرامیداشت پنجاه و دومین سالگرد تولد سید حسن نصرالله که تنها توسط فعالان شبکه‌های اجتماعی و نه از طرف حزب‌الله لبنان ایجاد شده بود، فیسبوک این صفحه را حذف کرد.


* آری این چنین است حق آزادی بیان و دموکراسی غربی *

.

مدیر وبلاگ بازدید : 336 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
خشم سران اسرائیلی از اجلاس تهران پایانی ندارد/
خبرگزاری فارس: نتانیاهو: چرا هیچ‌کس با شنیدن سخنان ضداسرائیلی سالن اجلاس تهران را ترک نکرد؟
نتانیاهو: چرا هیچ‌کس با شنیدن سخنان ضداسرائیلی سالن اجلاس تهران را ترک نکرد؟
نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی امروز برای چندمین بار از اعضای جنبش عدم تعهد به دلیل شرکت در اجلاس تهران انتقاد کرده و خواستار ایجاد خط قرمز مشخص با ایران شد.
 

 

 

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌‌پست»، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی امروز به انتقاد از کشورهایی پرداخت که ضمن حضور در تهران، به مواضع ضدصهیونیستی مطرح شده در اجلاس جنبش عدم تعهد اعتراضی نکرده‌اند.

مدیر وبلاگ بازدید : 290 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
روایت دکتر ولایتی از حاشیه‌های اجلاس «نم»در گفتگو با فارس
دبیرکل سازمان ملل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را رهبر جهان اسلام خواند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: افراد صاحب نام جنبش نم از رهبر معظم انقلاب خواستند که با رهنمودهای خود نهضت عدم تعهد را به سمتی که حقوق دو سوم کشورهای دنیا احیا شود، رهنمون کنند.

خبرگزاری فارس: دبیرکل سازمان ملل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را رهبر جهان اسلام خواند
مدیر وبلاگ بازدید : 450 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)
برخورد شدید پلیس با جرائم غیراخلاقی در فیسبوک!کاربران پایگاه اینترنتی غیرمجاز سایت اجتماعی فیسبوک مدتی است با تصویری مواجه شدند که در آن از برخورد و تحت تعقیب قرار گرفتن برخی از افراد متخلف توسط دادسرای عمومی و انقلاب تهران خبر میدهد. به گزارش ایران ناز در این صفحات، تصاویر موسوم به کاور و پروفایل برخی کاربران که قبلا در آنها برخی موارد غیرقانونی وجود داشت، به نشان و آرم قوه قضائیه تغییر داده شده و متنی مبنی بر برخورد دادستانی با جرائم این افراد روی آن به چشم می خورد.
 
ذیل تصویر مذکور و در حرکتی معنادار، تعدادی از دوستان این افراد نیز اصطلاحات تگ شده اند. فیسبوک با وجود حضور در فضای تبادل اطلاعات فارسی و برغم استانداردها و معیارهای جهانی در این زمینه، از معیارهای فرهنگی اجتماعی و رسانه ای جمهوری اسلامی تبعیت نمی کند.
مدیر وبلاگ بازدید : 299 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
9 سال پس از شهادت راشل کوری دادگاه قاتل وی را از هرگونه اتهامی تبرئه کرده و قاضی دادگاه تایید کرد که راننده بولدوزر کوری را ندیده است!

به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاین، دادگاهی در حیفا راننده بولدوزری را که راشل کوری را زیر گرفت از هرگونه اتهام قتل تبرئه کرده و شخص کوری را مسبب مرگ خود خواند!

مدیر وبلاگ بازدید : 328 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

یکی از مدعیان دین‌پژوهی در جنبش سبز اخیرا عکسی از خود با یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی در فیس‌بوک خود منتشر کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمد جواد اکبرین از روحانیون جبهه اصلاحات و جنبش سبز اخیرا در صفحه فیسبوک خود عکس جالبی را منتشر کرده است.

این عکس کاملا گویای خط فکری مدعیان دیانت و قرائت های مختلف از دین است.

 
مدیر وبلاگ بازدید : 294 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

 دبیرکل سازمان ملل برای شرکت در شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد، نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.

خبرگزاری فارس: «بان کی مون» نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد

 «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل برای شرکت در اجلاس جنبش عدم تعهد، نیویورک را به مقصد تهران ترک کرده است.

این خبر را یکی از سخنگوهای سازمان ملل در یک کنفرانس مطبوعاتی در سازمان ملل اعلام کرده و گفته است که وی در این سفر، نشست تهران را به عنوان موقعیتی برای همکاری با سران دولت‌ها و همچنین دولت میزبان می‌بیند و در ادامه روند گروه 20، قصد دارد از این نشست نیز برای دستیابی به راه حل‌هایی برای مشکلات جهانی بهره‌برداری کند.

سخنگوی سازمان ملل همچنین افزوده است که دبیر کل مسئولیت خود و اینکه سازمان ملل باید بتواند با تمام اعضای خود برای حل موضوعات مهم مرتبط با صلح و امنیت جهانی تعامل دیپلماتیک داشته باشد را جدی می‌گیرد.

مدیر وبلاگ بازدید : 346 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (1)

كاشان از دير باز جايگاه و مامن بزرگان بسياري بوده و در اين بين خاندان يثربي از شرايط ممتازي برخوردار بودند. از سال 85 و با رحلت امام جمعه فقيد كاشان حضرت آيت الله يثربي (رض) و انتصاب حضرت آيت الله نمازي(دامت بركاته) به امامت جمعه كاشان بيت يثربي رويكرد متفاوتي نسبت به نظام اتخاذ كرد. 

 

عدم حضور در مناسبت هاي مردمي و انقلابي مانند راهپيمايي 22 بهمن ماه يا نماز جمعه و ...و سكوت مطلق در فتنه سال 88 و تبديل شدن بيت يثربي به پاتوقي براي جريان اصلاح طلب( شما بخوانيد فتنه طلب) از جمله اين تغيير رويكرد هاست. اما اخيرا مير سيد محمد يثربي فرزند ارشد امام جمعه فقيد كاشان بعد از سال ها رسانه اي شد و در مراسم ضيافت افطار خبرنگاران در بيتشان مطالبي را عنوان كرد كه بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد كاشان وظيفه خود دانست تا ذهن افكار عمومي را نسبت به واقعيت هايي كه بدليل حفظ وحدت در اين چند سال از گفتن آن خودداري كرده بود روشن سازد.

مدیر وبلاگ بازدید : 839 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

چندی پیش خبری در خروجی سايت باشگاه خبرنگاران قرار گرفت مبنی بر اعلام حمایت از حزب تازه تاسیس" مهدی خزعلی" و "محمد نوری زاد " دو تن از حامیان فتنه ۸۸ که سابقه اقدامات ضد امنیتی در پرونده قضایی شان وجود دارد.

مدیر وبلاگ بازدید : 270 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)
انتشار برخی از تصاویر از مسئولین در حالات مختلف موجب قضاوت هایی می شود كه شاید به اندكی تامل نیاز داشته باشد.
به گزارش جهان، صادق وفایی برای «نیمروز» نوشت:

پرده اول: ناطق نوری و كاخ سلطنتی


تصویر زیر نشان دهنده محل سكونت ناطق نوری است. ویلایی بزرگ و مجلل كه نشان دهنده خوی اشرافی گری علی اكبر ناطق نوری است. گویی این یار سابق امام كه امروز در ردای بازرس بیت رهبری فعالیت میكند، این القاب  را برای خود همچون پوششی قرار داده است تا بتواند بیش از پیش بر بیت المال چنگ اندازی كند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
چند نکته: نظراتی که حاوی متن وبلاگ های دیگر باشد تایید نمیشود، قسمت نظرات برای دادن نظر شخصی شما یا مطلبی مطابق با پست مربوطه هست، نه کپی کردن مطالب وبلاگهای دیگر. - تمامی نظرات دیر یا زود تایید میشوند، قسمت تاییدیه برای این هست که اولا اگه کسی فحش داد به احترام بازدیدکنندگان محترم سانسور بشه و اگه نظری نیاز به پاسخ داشت، ابتدا پاسخ داده شده و بعد تایید شود، پس لطفا سریع قضاوت نکنید و نگین که نظراتتون رو تایید نمیکنم یا میترسم و... - اگر عکسی نمایش داده نشد روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را انتخاب کنید، در صورت باز نشدن دوباره عکس، از طریق نظرات اطلاع داده تا اصلاح شود. .:: در آخر ممنون از حضورتون، امیدوارم این بار آخرتون نباشه که به این وبلاگ میاین، برای سلامتی آقا امام زمان و تعجیل در فرجشان صلواتی بفرستیم ::.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک جلو آمده
  • گوشی موبایل Huawei
  • مه ساز التراسونیک
  • تشریفات مجالس
  • درب ضد سرقت
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • تور مشهد
  • درب ضد سرقت
  • تور استانبول
  • تور اروپا
  • تور آنتالیا
  • تور آفریقا
  • تور بلغارستان
  • خرید ساعت مچی
  • خدمات مجالس
  • فیلم
  • ثبت آگهی رایگان
  • مشاور برندینگ
  • ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • تور کیش
  • تور دبی
  • آموزش برنامه نویسی اندروید
  • درج آگهی رایگان
  • همسریابی دوهمدل
  • آموزشگاه برنامه نویسی
  • آموزش تحلیل تکنیکال بورس
  • کاغذ دیواری
  • هارد SSD Samsung
  • چت
  • ساخت وبلاگ
  • شارژ خط به خط ایرانسل
  • خدمات مجالس
  • رطوبت ساز
  • فان20|جوک,اس ام اس,جک
  • مه پاش
  • پرینتر سه بعدی
  • فیلترپرس
  • مونوپاد
  • سالن قارچ
  • خاک پوششی
  • کمپوست قارچ
  • رطوبت ساز
  • مه ساز
  • فیلترپرس
  • پاسخنامه تشریحی کنکور سراسری 94
  • فروش سریال روی هارد
  • شرکت نقش و نما
  • قیمت دلار
  • افزایش بازدید
  • دانلود فیلم
  • گیفت کارت
  • خرید vpn
  • لاغری
  • چای لاغری
  • ژل لاغری
  • کرم لاغری
  • قرص لاغری
  • گن لاغری
  • کمربند لاغری
  • دانلود فول آلبوم
  • مهارت های مشترک علمی کاربردی
  • خرید گیفت کارت
  • قرص چاق کننده گیاهی
  • قرص مخمر آبجو
  • قرص چاقی
  • عطر شنل
  • آتلیه کودک
  • تشریفات مجالس
  • ویزای بلغارستان
  • ویزای روسیه
  • تور تایلند
  • تور بلغارستان
  • خرید کریو
  • اس ام اس تبریک تولد
  • جاذبه های گردشگری
  • مکان های دیدنی
  • جاهای دیدنی
  • موزه هنرهای معاصر
  • هتل های مشهد
  • رستوران های تهران
  • هتل های کیش
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • دانلود آهنگ جدید
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • اکستندر مگنت دار
  • فال روزانه
  • سنجش و دانش
  • مدرسان شریف
  • تبلیغات دانشجویی
  • هارد SSD
  • دانلود آهنگ جدید
  • پایان نامه روانشناسی
  • منابع وکالت
  • دکتری
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    در انتخابات آینده ریاست جمهوری به چه کسی رأی میدهید؟
    نظر شما درخصوص مطالب سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 171
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178,622
  • بازدید ماه : 180,970
  • بازدید سال : 204,153
  • بازدید کلی : 422,492