loading...
خانه مجازی ایرانیان .::. خبری . دانلود . کتاب الکترونیک . گفتگو . سرگرمی .::.
آخرین ارسال های انجمن
مدیر وبلاگ بازدید : 675 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)
جدیدترین تصاویراز«رستاخیز»/روایت مرگ معاویه وشهادت امام‌حسین(ع)

خبرگزاری فارس: «رستاخیز» به کارگردانی احمد‌رضا درویش، فیلمی تاریخی، مذهبی و حماسی است که مقطع تاریخی مرگ معاویه تا شهادت امام حسین(ع) در روز عاشورا را روایت می‌کند.

خبرگزاری فارس: جدیدترین تصاویراز«رستاخیز»/روایت مرگ معاویه وشهادت امام‌حسین(ع)
مدیر وبلاگ بازدید : 528 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

نیوشا ضیغمی ضمن دفاع از نوع پوشش خود در مجموعه «راستش را بگو» معتقد است سطح آثار سینمایی امروز خیلی خوب نیست و اگر وضع همین‌طور پیش برود دیگر در سینما بازی نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: نیوشا ضیغمی: بازیگرم، مدل نیستم

 

 

در این گفت‌وگو بخوانید:

* ما بازیگریم، مدل نیستیم

* صفحه فیس‌بوک ندارم

* قرار نیست سینما حتما حرفی برای گفتن داشته باشد

* از اسمم سوء استفاده می‌کنند

* فیلم نسازیم بهتر است

* در «راستش را بگو» نوع پوششم را دوست دارم

* تجربه کردن نقش‌های مختلف برایم جذاب است

* وضع به همین منوال باشد دیگر در سینما بازی نمی‌کنم

مدیر وبلاگ بازدید : 708 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

یک پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه درباره نقش یهود در تاریخ اسلام 3 نظریه وجود دارد، گفت: دسته سوم با استفاده از منابع مستدل و ادله محکم یهود را سرمنشأ حوادث فتنه می‌دانند.

خبرگزاری فارس: امام حسین(ع) و افشا کردن نقش یهود در واقعه عاشورا

 

 

به گزارش خبرنگار «تکیه خبر» خبرگزاری فارس، هم‌زمان با آغاز ماه پیروزی خون بر شمشیر و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، شصت و هفتمین نشست از سلسله نشست‌های فرهنگ مهدوی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان با موضوع «نقش یهود در واقعه خونین کربلا» برگزار شد.

امیر بازدید : 690 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)
شاید دوران قاجار یکی از مهمترین دلایل عقب ماندگی های اقتصادی و فرهنگی در تاریخ ایران باشد. تهران برای اولین بار توسط موسس این سلسله به عنوان پایتخت انتخاب شد. شاید مقایسه شرایط حاکم بر تهران به عنوان پایتخت ایران با پایتخت های بسیاری از کشورهای پیشرو آن زمان، تفاوتهای اساسی موجود را بیش از پیش نمایان سازد. در حالی که در امریکا و اروپا سینماهای بسیاری پا به عرصه ظهور گزارده بودند و فیلم های ثامت به جا مانده از آن زمان شرایط کشورهای مختلف را در آن دوران نشان می دهد. در اینجا نمونه هایی از تفریحات تهرانی های در 100 سال پیش را مرور می کنیم:

سرگرمی های تهرانی ها در 100 سال پیش + عکس تاریخی www.taknaz.ir
مدیر وبلاگ بازدید : 406 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)
http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1390/10/3/119979_160.jpg


حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه پیام‌ نور استان تهران با بیان اینكه چند سال گذشته توسط دادستان تهران عنوان شد كه 500 هزار زن جوان بیوه در كشور وجود دارد، گفت: شاید تعداد این زن‌ها به یك میلیون نفر رسیده باشد كه این زن‌ها چه راهكاری برای اینكه به گناه نیافتند، باید انجام دهند. آیا باید همه این افراد خودشان را حفظ كنند؟ یا اینكه باید گناه كنند و یا اینكه راهكارش این است كه بسوزند و بسازند؟

مدیر وبلاگ بازدید : 366 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

"محمدرضا شجریان بامداد پنجشنبه ۶ مهرماه ۹۱ از آمریکا به ایران بازگشت و در فرودگاه گفت: وطنم عشق من است. ایران زندگی من است و مردمان کشورم همه امید من اند!"

 

ادامه مطلب + عکس واقعا دیدنی است...

مدیر وبلاگ بازدید : 374 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: روزنامه شرق توقیف شد

روزنامه شرق به دنبال انتشار کاریکاتوری توهین‌آمیز علیه رزمندگان و بسیجیان دفاع مقدس، از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات توقیف شد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، به دنبال انتشار کاریکاتوری توهین‌آمیز در روزنامه شرق(چاپ روز گذشته) هیئت نظارت جلسه‌ای اضطراری تشکیل داد.

مدیر وبلاگ بازدید : 385 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

«سرزمین عثمانی‌ها» نام سریالی ترکی است که نشان می‌دهد شاه ایران با ایجاد گروهی به دنبال ترور سلطان عادل عثمانی! است.

خبرگزاری فارس: شاه ایران به دنبال ترور سلطان عثمانی در سریال «سرزمین عثمانی‌ها»

 

 

چند سالی است که با شکل‌گیری سیاست عثمانی جدید در ترکیه، این کشور شاهد سریال‌هایی درباره دوره عثمانی است که قرن‌ها در این منطقه حکومت می‌کرده است.

سریال‌هایی چون «حریم سلطان» و «سرزمین عثمانی‌ها» از این قبیل سریال‌هاست که علاوه بر پخش در ترکیه در کشورهای عربی نیز دوبله و پخش می‌شود و در آنها تلاش می‌شود عثمانی‌ها عادل و مردمی معرفی شوند.

مدیر وبلاگ بازدید : 419 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

گفتگوی گلشیفته فراهانی با روزنامه انگلیسی گاردین رونمایی از یک محصول ناب سینمای ایران است. کسی که متناقض سخن می گوید ،اصول مشخص و جهان بینی محکمی ندارد،معلوم نیست چه می کند و چه هدفی دارد و در یک کلام«سرگردان» است کسی که می گوید: براي اولين بار در زندگي خوشحالم كه زن هستم!پاريس شما را از هر گناهي كه فكر مي‌كنيد به خاطر زن بودن مرتكب شده‌ايد رها مي‌سازد!

 

متن کامل را در ادامه مطلب (حتما) بخوانید...

مدیر وبلاگ بازدید : 425 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (1)

بگذارید از مزایای ازدواج دانشجویی بگوییم و بعد سراغ معایب هر کدام از آنها برویم. اولین بحث مهم درباره ازدواج دانشجویی، شناخت و پیدا کردن همسر ایده آل در دانشگاه است. ازدواج دانشجویی این شانس را به شما می دهد که با کسی زندگی کنید که شرایط سنی مشابهی با شما دارد.

قلبمتن کامل ر در ادامه مطلب بخوانیدقلب

مدیر وبلاگ بازدید : 763 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

همسو با اعتراض کاربران ایرانی ، ضد انقلاب های فراری هم برای آنکه از قافله عقب نمانند با ژستی میهن پرستانه به پخش این سریال اعتراض کرده اند. به طوری که فریبا داوودی مهاجر پخش این برنامه را به مثابه این می داند که مثلا تلویزیون فرانسه فیلمی در ستایش از هیتلر در یک شبکه پرمخاطب فرانسوی پخش نمایند.


 

متن کامل + تصاویر در ادامه مطلب...

مدیر وبلاگ بازدید : 268 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: پیگیری توهین‌ به «علیرام نورایی» از طریق مراجع قضایی

پس از بی‌احترامی و توهین به «علیرام نورایی» در مجموعه تئاتر شهر، این ماجرا از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌شود.

 

 

 

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، در جریان ساخت و نمایش فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» که سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران محسوب می‌شود و موضوع آن به انتخابات سال 88 برمی‌گردد، هجمه‌ها و فشار‌های زیادی علیه بازیگران و عوامل این فیلم در فضاهای مجازی و حقیقی شد.

یکی از این بازیگران «علیرام نورایی» بود که به روش‌های مختلف مورد بی‌احترامی و فحاشی افراد چهره و غیر چهره قرار گرفت.

مدیر وبلاگ بازدید : 336 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: آخرین مزایده قاب عکس‌های «هدیه تهرانی» به‌دلیل صدور چک بلامحلبر اساس رای دادگاه، آخرین مرحله مزایده قاب عکس‌های «هدیه تهرانی» - به دلیل‌ صدور چک بلامحل - روز دوشنبه 20 شهریورماه انجام می‌شود.

به گزارش فارس، «علی فرزان‌فرد» وکیل پرونده «بهزاد فراهانی‌پور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس درباره مزایده عکس‌های هدیه تهرانی توضیح داد: دومین و آخرین مرحله مزایده قاب عکس‌های «هدیه تهرانی» - به دلیل صدور چک بلا‌محل - روز 20 شهریورماه در مکان قبلی (خیابان میرزای شیرازی) انجام می‌شود.

 

 

مدیر وبلاگ بازدید : 896 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

به گزارش خانه مجازی ایرانیان: فیلم سینمایی تو ُمن اخیرا در فهرست اکران های سینما در داخل کشور قرار گرفته است و بطبع در صدا و سیما هم تبلیغ میشود...


متن کامل و تصاویر در ادامه مطلب...

امیر بازدید : 344 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

 

قدرت‌الله ایزدی بازیگر نام‌آشنای تئاتر و تلویزیون کشور خبر سکته کردن و بستری شدنش در بیمارستان را تکذیب کرد و او همچنان می‌خندد و می‌خنداند.

خبرگزاری فارس: سکته «آقارشید» تکذیب شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از صبح دیروز ‌پنج‌شنبه‌ اخباری بر روی تعدادی از خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری مبنی بر سکته کردن قدرت الله ایزدی معروف به "آقا رشید" بازیگر نام آشنای تئاتر و تلویزیون ایران منتشر شد.

برای جویا شدن از حال این بازیگر بزرگ که همواره لبخند را بر لبان ایرانیان می‌نشانده است، با وی تماس گرفتیم که آقای ایزدی خود، گوشی همراهش را پاسخ داد.

امیر بازدید : 295 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

حضرت محمد (ص) :


" مَن عَمِلَ بما عَلِم ، وَرَّثهُ اللَهُ عِلمَ مَا لَمْ یَعلَم "


« هر كس‌ به‌ دانسته‌های‌ خود عمل‌ كند ، خداوند، علم‌ به‌ آنچه‌ را كه‌ نمی داند، به‌ او عنایت‌ می کند. »


سفارش مؤکد و همراه با عتاب آیت الله بهجت ، به کسانی که طالب ِ نصیحت و توصیه اخلاقی بودند.

مدیر وبلاگ بازدید : 274 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به انتشار کارنامه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 91 تا آخر ماه جاری، زمان اعلام تکمیل ظرفیت این آزمون را روز 24 مهرماه اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: اعلام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد در 24 مهر/کارنامه تا آخر شهریور

 

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 91 در روز گذشته، گفت: کارنامه داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند تا آخر شهریور منتشر می‌شود.

به گفته وی تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ در روز ۲۴ مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان آغاز به تحصیل داوطلبان پذیرفته شده در تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 91 را بهمن‌ماه اعلام کرد.

مدیر وبلاگ بازدید : 335 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

تغیر بافت و ساختار تاریخی و اسلامی شهر «مکه مکرمه» توسط آل‌سعود در حالی ادامه دارد که این امر به شدت اعتراض اهالی این شهر مقدس را برانگیخته است.

خبرگزاری فارس: تغییر بافت تاریخی و اسلامی مکه‌مکرمه توسط آل‌سعود+تصاویر

 

 

اهالی «مکه مکرمه» با ارسال نامه‌ها و پیام‌هایی برای مسئولان سعودی خواستار توقف عملیات‌هایی شدند که در این شهر تحت عنوان عملیات‌های عمرانی و توسعه شهری در جریان است.

مدیر وبلاگ بازدید : 248 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

پروفسور حسابی؛ ملقب به پدر فیزیک ایران بعد از ملاقاتی كه با انیشتین داشتند و پس از آنكه انیشتین به ایشان نوید می دهند كه نظریه شما در آینده ای نه چندان دور، علم فیزیك را در جهان متحول خواهد كرد، به پروفسور پیشنهاد می دهد كه برای تكمیل نظریه خود در آزمایشگاه مجهز دانشگاه شیكاگو به كار خود ادامه دهد. در ادامه مطلب خاطره ای بسیار آموزنده از ایشان در دانشگاه شیکاگو نقل شده كه هر ایرانی را به فكر وا می دارد. امیدوارم شما دوستان هم فرصت خوندنش رو از دست ندهید ...

مدیر وبلاگ بازدید : 247 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: نتایج آزمون کارشناسی ارشد 91 فردا اعلام می‌شود/پذیرش 83 هزار نفرنتایج آزمون کارشناسی ارشد 91 فردا یک‌شنبه 12 شهریورماه اعلام می‌شود، در آزمون امسال 83 هزار و 469 داوطلب پذیرش می‌شوند.

 930 هزار و 215 نفر برای شرکت در آ‍زمون کارشناسی ارشد سال 91 ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد، 785 هزار و 13 نفر در جلسه آزمون حضور یافتند و پس از اعلام نتایج اولیه،‌ حدود 307 هزار نفر برای انتخاب رشته مجاز شناخته شدند.
مدیر وبلاگ بازدید : 450 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)
برخورد شدید پلیس با جرائم غیراخلاقی در فیسبوک!کاربران پایگاه اینترنتی غیرمجاز سایت اجتماعی فیسبوک مدتی است با تصویری مواجه شدند که در آن از برخورد و تحت تعقیب قرار گرفتن برخی از افراد متخلف توسط دادسرای عمومی و انقلاب تهران خبر میدهد. به گزارش ایران ناز در این صفحات، تصاویر موسوم به کاور و پروفایل برخی کاربران که قبلا در آنها برخی موارد غیرقانونی وجود داشت، به نشان و آرم قوه قضائیه تغییر داده شده و متنی مبنی بر برخورد دادستانی با جرائم این افراد روی آن به چشم می خورد.
 
ذیل تصویر مذکور و در حرکتی معنادار، تعدادی از دوستان این افراد نیز اصطلاحات تگ شده اند. فیسبوک با وجود حضور در فضای تبادل اطلاعات فارسی و برغم استانداردها و معیارهای جهانی در این زمینه، از معیارهای فرهنگی اجتماعی و رسانه ای جمهوری اسلامی تبعیت نمی کند.
مدیر وبلاگ بازدید : 345 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

به نقل از ظهور 12، نشان لژیون دونور یا "نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

سفیر فرانسه که این جایزه را به لیلا حاتمی داده است ، در مورد علت دادن این نشان به برخی هنرمندان گفته است که این نشان به خاطر خلاقیت هنری یا ادبی و یا به خاطر مشارکت در تلالوی هنر و ادب، در فرانسه و در جهان به هنرمندان اعطا می شود !

مدیر وبلاگ بازدید : 346 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

سوره سینما: داریوش ارجمند در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود به بازیگران سینمای ایران و کیفیت کارشان تاخت.

او در بخشی از حرف‌های خود گفت: در سینمای ما دماغ سر بالا، چشم سبز، موی صاف، گونه برجسته، لب بوتاکس شده و زیر ابرو برداشتن جزو شرایط اولیه بازیگری شده است. هنر، ولنگاری و بی‌بند و باری نیست، بی تعهدی و هر چه بادا باد نیست، هنر نفس تعهد و با
ری سنگین روی دوش هنرمند است.

 

مدیر وبلاگ بازدید : 851 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (2)

همه میدانند و  ما هم میدانیم که حجاب یک مقوله ی دینی در قالب فرهنگ و یک فرهنگ در قالب اعتقاد است که رابطه ی دین و فرهنگ در این زمینه دوسویه و جدا نشدنی است. لا اقل در ایران اسلامی این طور است.

برای فعالیت دینی و فرهنگی باید ابزار مناسب را بکار گرفت که میتوان گفت این ابزار برآمده از حوزه و دانشگاه هستند و شایسته نیست که برای القاء یک فرهنگ صحیح و جلوگیری از اشائه یک فرهنگ بیگانه و ناهنجار درجامعه از ابزار زور و گاهی نظامی استفاده شود. چرا که ممکن است در کوتاه مدت مسکن و مرهمی بر این زخم و درد فرهنگی باشد ما التیام بخش نیست کما اینکه ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر احمدی نژاد هم بر این طریق صحه گذاشته و اعتقاد راسخ دارند اما چرا روش گشت ارشاد به این صورت است ... نمیدانیم ...!!!

 

لطفا فراموش نکنید که نظر بدهید...

مدیر وبلاگ بازدید : 1665 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)
TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان اخيرا مشاهده شده برخي استخرهاي باشگاه هاي فرهنگي،(؟!) ورزشي و استخرهاي منازل که از نظارت نهادها خود را مصون مي بينند اقدام به اجاره و در اختيار قرار دادن اين مکان ها مي کنند. گروهي که رگه هاي فرهنگي و مذهبي آنها رنگ باخته است در اين استخرها نه تنها به برگزاري استخرپارتي مي پردازند بلکه از انتشار عکسهاي اين اعمال قبيح نيز امتناع نورزند. 

 

سايت اول نيوز برخورد وظيفه دانست با حفظ هويت افراد و نمايش گوشه اي از اين اقدامات ضد فرهنگي تلنگر را به مسئولان فرهنگي و انتظامي زده تا تدبيري براي برچيده شدن اين محافل ضد فرهنگي انجام بدهند.
مدیر وبلاگ بازدید : 839 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

چندی پیش خبری در خروجی سايت باشگاه خبرنگاران قرار گرفت مبنی بر اعلام حمایت از حزب تازه تاسیس" مهدی خزعلی" و "محمد نوری زاد " دو تن از حامیان فتنه ۸۸ که سابقه اقدامات ضد امنیتی در پرونده قضایی شان وجود دارد.

مدیر وبلاگ بازدید : 282 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (1)
رشد هدفمند گالری های زیر زمینی ترویج بی حجابی ! + تصاویرباشگاه خبرنگاران : ‌دشمنان اسلام و انقلاب با ترویج بی حجابی و بی بندوباری در تلاش برای  تضعیف اعتقادات و شکستن حریم ها و خطوط قرمز جامعه ایران اسلامی می باشند.

در این هجوم همه جانبه بر علیه پاکدامنی و حیا ، گروههایی به صورت زیر زمینی و گاهی آشکارا به طراحی و فروش مدهایی که مروج فرهنگ برهنگی غربی می باشد دست می زنند و با هدف قرار دادن نسل جوان و پولداراهای تازه به دوران رسیده سود سرشاری را نیز نصیب خود می کنند.

مدیر وبلاگ بازدید : 352 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (1)

 ثبت‌نام دانشجویان ممتاز برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد از امروز آغاز شد و تا 13 شهریورماه ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام دانشجویان ممتاز برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد آغاز شد

 دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی برای استفاده از تسهیلات پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد باید از اول شهریورماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام کنند، این داوطلبان می‌توانند تا روز 13 شهریورماه با مراجعه به این سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

دانشجویان رتبه اول دوره کارشناسی ناپیوسته ورودی سال‌های 88 یا 89 که در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی دانشگاه محل تحصیل خود که پس از 3 نیمسال تحصیلی دارای میانگین کل حداقل 17 باشند و حداکثر در 4 نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند و در دوره کاردانی به لحاظ میانگین کل جزو 10 درصد برتر باشند، می‌توانند ثبت‌نام کنند.

درباره ما
Profile Pic
چند نکته: نظراتی که حاوی متن وبلاگ های دیگر باشد تایید نمیشود، قسمت نظرات برای دادن نظر شخصی شما یا مطلبی مطابق با پست مربوطه هست، نه کپی کردن مطالب وبلاگهای دیگر. - تمامی نظرات دیر یا زود تایید میشوند، قسمت تاییدیه برای این هست که اولا اگه کسی فحش داد به احترام بازدیدکنندگان محترم سانسور بشه و اگه نظری نیاز به پاسخ داشت، ابتدا پاسخ داده شده و بعد تایید شود، پس لطفا سریع قضاوت نکنید و نگین که نظراتتون رو تایید نمیکنم یا میترسم و... - اگر عکسی نمایش داده نشد روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را انتخاب کنید، در صورت باز نشدن دوباره عکس، از طریق نظرات اطلاع داده تا اصلاح شود. .:: در آخر ممنون از حضورتون، امیدوارم این بار آخرتون نباشه که به این وبلاگ میاین، برای سلامتی آقا امام زمان و تعجیل در فرجشان صلواتی بفرستیم ::.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جراحی فک جلو آمده
  • گوشی موبایل Huawei
  • مه ساز التراسونیک
  • تشریفات مجالس
  • درب ضد سرقت
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • تور مشهد
  • درب ضد سرقت
  • تور استانبول
  • تور اروپا
  • تور آنتالیا
  • تور آفریقا
  • تور بلغارستان
  • خرید ساعت مچی
  • خدمات مجالس
  • فیلم
  • ثبت آگهی رایگان
  • مشاور برندینگ
  • ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • تور کیش
  • تور دبی
  • آموزش برنامه نویسی اندروید
  • درج آگهی رایگان
  • همسریابی دوهمدل
  • آموزشگاه برنامه نویسی
  • آموزش تحلیل تکنیکال بورس
  • کاغذ دیواری
  • هارد SSD Samsung
  • چت
  • ساخت وبلاگ
  • شارژ خط به خط ایرانسل
  • خدمات مجالس
  • رطوبت ساز
  • فان20|جوک,اس ام اس,جک
  • مه پاش
  • پرینتر سه بعدی
  • فیلترپرس
  • مونوپاد
  • سالن قارچ
  • خاک پوششی
  • کمپوست قارچ
  • رطوبت ساز
  • مه ساز
  • فیلترپرس
  • پاسخنامه تشریحی کنکور سراسری 94
  • فروش سریال روی هارد
  • شرکت نقش و نما
  • قیمت دلار
  • افزایش بازدید
  • دانلود فیلم
  • گیفت کارت
  • خرید vpn
  • لاغری
  • چای لاغری
  • ژل لاغری
  • کرم لاغری
  • قرص لاغری
  • گن لاغری
  • کمربند لاغری
  • دانلود فول آلبوم
  • مهارت های مشترک علمی کاربردی
  • خرید گیفت کارت
  • قرص چاق کننده گیاهی
  • قرص مخمر آبجو
  • قرص چاقی
  • عطر شنل
  • آتلیه کودک
  • تشریفات مجالس
  • ویزای بلغارستان
  • ویزای روسیه
  • تور تایلند
  • تور بلغارستان
  • خرید کریو
  • اس ام اس تبریک تولد
  • جاذبه های گردشگری
  • مکان های دیدنی
  • جاهای دیدنی
  • موزه هنرهای معاصر
  • هتل های مشهد
  • رستوران های تهران
  • هتل های کیش
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • دانلود آهنگ جدید
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • اکستندر مگنت دار
  • فال روزانه
  • سنجش و دانش
  • مدرسان شریف
  • تبلیغات دانشجویی
  • هارد SSD
  • دانلود آهنگ جدید
  • پایان نامه روانشناسی
  • منابع وکالت
  • دکتری
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    در انتخابات آینده ریاست جمهوری به چه کسی رأی میدهید؟
    نظر شما درخصوص مطالب سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 171
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178,679
  • بازدید ماه : 181,027
  • بازدید سال : 204,210
  • بازدید کلی : 422,549